زمان : 20 Farvardin 1391 - 14:04
شناسه : 49058
بازدید : 1919
بازدید معاون عمرانی استاندار از اجرای عملیات خط انتقال آب به ندوشن بازدید معاون عمرانی استاندار از اجرای عملیات خط انتقال آب به ندوشن

 به گزارش یزد فردا: نوروزی معاون عمرانی استاندار بهمراه علی اسلامی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد و جمعی دیگر از مسئولین این شرکت از عمليات اجرای خط انتقال آب به شهر ندوشن كه از پروژه هاي آبرساني به 9 شهر مي باشد بازدید کردند.

  اين پروژه در پنج قطعه اجراء مي شود كه به ترتيب قطعه يك و دو و سه شامل 25 کیلومتر با لوله از جنس چدن داکتیل با قطر 200 ميلي متر و قطعه چهار بطول 19 کیلومتر با لوله هايي از جنس GRP با قطر 150 ميلي متر و قطعه پنج بطول 11 کیلومتر می باشد . معاون مهندسي و توسعه شركت آبفاي استان يزد با اشاره به اینکه این پروژه در دیماه سال گذشته آغاز شده و هم اکنون دارای 25 درصد پیشرفت فیزیکی می باشد ،گفت: اين پروژه با هزینه ای افزون بر 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در حال اجراء می باشد. عباسعلي فريماني اضافه كرد: اميد داريم تا با تأمين بموقع اعتبار ، اين پروژه امسال به بهره برداري برسد. وي بيان كرد: ساخت مخازن و ايستگاه هاي پمپاژ اين پروژه نيز همزمان با لوله گذاری انجام خواهد شد.