زمان : 20 Farvardin 1391 - 11:11
شناسه : 49057
بازدید : 2971
خيرين مدرسه ساز نقش ارزنده و سازنده اي در گسترش علم و دانش دارند فرماندار يزد: خيرين مدرسه ساز نقش ارزنده و سازنده اي در گسترش علم و دانش دارند "عزيزالله سيفي" در مراسم آغاز عملیات ساخت آموزشگاه خیر مدرسه ساز حاج غلامرضا سلیمیان گفت: خيرين مدرسه ساز نقش مهمي را در نشر و گسترش علوم دارند.

به گزارش یزدفردا، فرماندار یزد در مراسم آغاز عملیات ساخت آموزشگاه خیر مدرسه ساز حاج غلامرضا سلیمیان گفت: امروز شاهد اين هستيم كه مدرسه هايي كه توسط خيرين بنا مي شود بيش از پيش رونق گرفته است كه اين خود باعث توسعه، پیشرفت و استقلال کشور مي شود زمينه دستيابي به بالاترین سطح علم و دانش را براي تمام افراد جامعه فراهم مي سازد.

"عزیزالله سیفی" با اشاره به اينكه خيرين مدرسه ساز نقش ارزنده و سازنده اي در گسترش علم و دانش دارند تصريح كرد: خيرين مدرسه ساز  يزدی در راه اعتلاي تعليم و تربيت و رسيدن ايران اسلامي به قله هاي رفيع علمي و سعادت از هيچ كوششي دريغ نكرده و به اين امر خداپسندانه همت گماشته اند.

این مقام مسئول با تأكيد بر اينكه  کمک افراد خير به امر مدرسه سازي، بهترين زمينه براي کساني است که از روحيه نيکوکاري بهره مند هستند خاطر نشان كرد: خیرین مدرسه‌ساز با ایجاد فضای فیزیکی فرصتي را فراهم مي سازند تا فرزندان این مرز و بوم بتوانند در كسب علم و دانش موفق باشند كه اين يكي از بهترين باقيات و صالحات است.

در ادامه این مراسم "محمدکاظم رحيمي نژاد" مديركل آموزش و پرورش استان یزد با اعلام این مطلب که، یک سوم بناهای آموزش و پرورش ساخت خیرین می باشد گفت: همت ویژه خیرین در استان یزد زمینه رشد آموزشگا هها را فراهم آورده است و یزد را اسوه و الگوی دیگر استانها در ساخت مدرسه کرده است.

در پايان مراسم كلنگ زني آغاز عملیات ساخت آموزشگاه خیر مدرسه ساز غلامرضا سلیمیان به زمين زده شد و از اين خير تقدير و تشكر گردید.