زمان : 28 Esfand 1390 - 19:04
شناسه : 48257
بازدید : 2381
عبای پاره عبای پاره

عبای پاره


یزدفردا :میرزا محمد کاظمینی :برای عنوان قضیه ای که می خواهم تعریف کنم، خیلی کلمات را بالا و پایین کرده که کلمه پاره را نیاورم ولی پس از کلی بالا و پایین کردن به این نتیجه رسیدم که همین کلمه پاره خوب است .


و اما اصل مطلب:


یک سید روحانی والامقام که نامش احترام آمیز است ، نقل می کرد در سالهای 21 ـ 1320 هـ ش با وجود داشتن ملک و آب فراوان در اطراف یزد از لحاظ پول مشکل داشتم و آب و زمین ، پول نمی شد.در این اثنا عبایم پاره شده بود و هر بار از خانه بیرون می آمدم عذاب می کشیدم و تا برگشتن به خانه، از خجالت اب و عرق می شدم.


همسرم وقتی این حالت روحی مرا دید یکبار با حالت تغیر گفت: شغل تو چیست؟ با تعجب از سوال همسرم جواب دادم خب معلوم است، نوکر امام زمان(عج) هستم. همسرم گفت، پس امام زمان خبر از اوضاع نوکرشان دارند و مسلما می دانند عبای تو پاره است و آیا اگر بخواهند نمی توانند وسیله پوشیدن عبای نو برایت فراهم کنند ؟!


سید بزرگوار می گوید: خدا می داند این گفته همسرم آنچنان در من اثر کرد که از فردای آن روز که از خانه بیرون می رفتم ،سعی می کردم عبایم را طوری بپوشم که پارگی آن پیدا باشد(به شوخی می فرمودند)


لذا انشا ا... در سال جدید بیش از پیش گونه ای عمل کنیم که اعمالمان مورد رضای امام زمان (عج) باشد.


نکته:


فردی می گفت: یک باند خرابکار عرصه را بر من تنگ کردند، این جریان عبای پاره، رایحه ای بود تا چون کوه، ظلمشان را به خدا بسپارم .


برای تعجیل در ظهور امام زمان عج (سمبل عدالت علوی) صلوات.