زمان : 26 Esfand 1390 - 17:49
شناسه : 48175
بازدید : 6684
 ثبت اسناد ابرکوه  در صدور  اسناد مسكن مهر در كشور ركورد دار شد ثبت اسناد ابرکوه در صدور اسناد مسكن مهر در كشور ركورد دار شد

  ثبت اسناد ابرکوه  در صدور  اسناد مسكن مهر در كشور ركورد دار شد

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:اسماعیل برزگرزاده فرماندار ابرکوه در آخرین جلسه شورای اداری ابرکوه با تشکر از تلاش یکساله مجموعه اداری شهرستان اظهار داشت:خدا را شکر می کنیم که در دورانی زندگی می کنیم که قادر به درک نظام اسلامی هستیم و عطر شهداء را استشمام می کنیم.

وی افزود:سال پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم و یکی از مهمترین حوادث امسال تأثیر گرفتن کشورهای اسلامی از انقلاب اسلامی ایران بود که به سقوط کشاندن برخی از دیکتاتورهای منطقه را به دنبال داشت.

برزگرزاده خاطر نشان کرد:در این سال همچنین شاهد مشکلات در کشورهای اروپائی و آمریکا بودیم که نشان داد که تنها حکومت دینی پاسخگوی مشکلات امروز جهان است.

وی افزود:شکست مفتضحانه دنیای غرب در مقابل ایران نیز که با تدابیر پیامبر گونه رهبری صورت گرفت پرچم اقتدار ایران اسلامی را در جهان سر افراز تر کرد.

وی همچنین گزارشی از پیشرفت های برخی از پروژه های عمرانی شهرستان ارائه کرد.

تقدیر از برخی از مدیران شهرستان و همچنین معرفی مدیران جدید چند اداره از دیگر اظهارات فرماندار ابرکوه بود.

امام جمعه ابرکوه نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه اداری شهرستان در سالی که گذشت اظهار داشت:دشمنان داخلی و نوچه های داخلی آنان تمام تلاش خود برای ضربه زدن به عنوان سال که به نام سال جهاد اقتصادی نامیده شده بود به کار گرفتند.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود:تحریم ها، فشارهای اقتصادی ، تحریم های بانکی و نفتی و سوء استفاده های مالی نیز در همین راستا بود که با بصیرت رهبری و همکاری مردم اثر بخشی خود را از دست داد.

وی افزود:امیدواریم که در سال جدید آغوش خود را برای خدمت بی منت به مردم باز کنیم و با تلاش و سازندگی بر اندام زیبای نظام اسلامی لباس عزت بپوشیم.

معاون فرماندار ابرکوه نیز در اظهارات کوتاهی از مسئولان خواست میزان پیشرفت مصوبات قبلی سفرهای رئیس جمهور و رهبری را برای ارائه در دور چهارم سفر رئیس جمهور به استان یزد به فرمانداری ارسال کنند.

در این جلسه همچنین از تلاش های ابوالفضل لایق نژاد رئیس ثبت اسناد ابرکوه كه در صدور تمامی اسناد مسكن مهر در كشور ركورد را شكسته است تقدیر شد