زمان : 18 Esfand 1390 - 21:03
شناسه : 47821
بازدید : 12768
خطای روزنامه نگاران غیرقابل بخشش است!؟(2 نظر) خطای روزنامه نگاران غیرقابل بخشش است!؟(2 نظر)

خطای روزنامه نگاران غیرقابل بخشش است!؟

محمد رضا شوق الشعراء

«بشارت نو» دوباره باز به پیشواز مسافران نوروزی می رود!؟


در آستانه انتخابات مجلس، بشارت نو، بخاطر بی سلیقگی و یک خطای مدیر مسئول در انتخاب دو تیتر، و انتقاد همزمان از دو امام جمعه مهریز و تفت، توسط مسئولان استانی بطور موقت تعطیل گشت، و باعث ضرر و زیان جواد آذر نگار که تنها منبع درآمدش همین نشریه می باشد شد.

هیچ امام جمعه ای نمی تواند ادعا کند که تابحال هیچ اشتباهی نداشته و نکرده است، همانگونه که بسیاری از مدیران و مسئولان نیز نمی توانند این ادعا را داشته باشند و گاه آنان نیز خواسته یا ناخواسته اشتباه می کنند، و اما آیا خطای آذرنگار در بشارت نو قابل بخشش نیست!؟ آیا همین زیان و تنبیه، که نتوانسته در ایام انتخابات به سود و درآمدی که در تصور داشته دست بیاید، برای او کافی نیست!؟

آذرنگار، مهندس عمران از دانشگاه اصفهان است، و اما متاسفانه زندگی و عشقش چاپ و توزیع نشریه است و سالهای سال است که در صحنه رسانه یزد فعال می باشد، بسیاری از اصحاب رسانه و حتی مردم از او بخاطر تغییر خط و نگرش هایش دل خوشی ندارند، و اما فضای رسانه یزد، کسی چون آذرنگار هم می خواهد. کسی که فقط بخواهد نشریه چاپ کند، و بتواند.

آذرنگار از معدود کسانی هست که از راه چاپ و توزیع نشریه در یزد نان می خورد، و قطع نان این فعال رسانه ای، شاید که باعث رضایت و خشنودی قادر متعال نباشد.

امروز و در بعد از انتخابات و در آستانه سال نو، باشد که مسئولان و مدیران ارشد استان، بخاطر شیرینی پیروزی نظام و مردم در انتخابات، این خطای آذرنگار را نادیده گرفته و نان را به سفره او و بیش از ده نفری که از سفره بشارت نو نان می خورند بازگردانند.

آذرنگار را باید تحمل کرد. آذرنگار را شکست دادن و طرد کردن و بشارت نو را بستن هنر نیست، آذرنگار هنر راه آمدن را بلد است، پس باشد که مسئولان استان نیز با او راه بیایند، و حالا که تیغ تیزی روزگار بدست آنان داده، نان این بنده «ناشکر» خدا را نبرند!