زمان : 06 Esfand 1390 - 22:52
شناسه : 47139
بازدید : 4878
امام جمعه ابرکوه:  باید تجربیات تلخ گذشته فراموش نشود/ منتخب مردم باید وامدار نظام باشد امام جمعه ابرکوه: باید تجربیات تلخ گذشته فراموش نشود/ منتخب مردم باید وامدار نظام باشد

امام جمعه ابرکوه:

باید تجربیات تلخ گذشته فراموش نشود/ منتخب مردم باید وامدار نظام باشد

ابرکوه: رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:امام جمعه ابرکوه گفت:نباید تجربیات تلخ گذشته مانند انتخابات دور ششم مجلس را فراموش کرد
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی اظهار داشت: نماینده منتخب مردم باید وامدار نظام ،ولایت و ملت باشد و خود را وامدار جریانات خاص نداند.
وی افزود: تنها در این صورت است که خدمتگذاری در راستای اعتلای نظام و کشور اسلامی ایران ، سر لوحه کاری نمایندگان قرار می گیرد.
حسینی خطاب به مردم افزود:باید توجه داشته باشیم که مجلسی کارآمد را با برگزیدن نمایندگان متعهد ، متخصص و کارآمد و مطابق با آرمان های انقلاب اسلامی و تاثیر گذار در عرصه حمایت از بیداری اسلامی در جهان اسلام به وجود آوریم.
وی خاطر نشان کرد:منتخب اصلح برای مجلس نهم باید ورای تعهد و کاردانی ، شخصیتی معتقد به نظام دینی ، اصل مترقی ولایت فقیه ، اشراف برتمام جوانب و زوایای قانون اساسی و ملتزم به قانون اساسی باشد.
حسینی افزود: بصیرت ، دشمن شناسی ، زمان شناسی،قاطعیت و شجاعت نیز برخی دیگر از خصوصیاتی است که مردم باید در انتخاب نماینده به آن توجه کنند.
وی خاطر نشان کرد: نماینده منتخب همچنین همچنین باید در جاذبه و دافعه با معیارهای دینی و انقلابی ، قدرتمند باشد.
حسینی تأکید کرد:درامرانتخابات مجلس ، مردم تجزیه تلخ مجلس ششم را فراموش نکنند که طی آن برخی از پیاده نظام های دشمن در سنگر دولت نشستند و ضربه های کاری خود را وارد کردند و سرانجام نیز از غربال انقلاب در جریان فتنه 88 ریزش کردند و به جبهه اصلی خود در سنگر معاندین و اپوزسیون در خارج از کشور ، آن هم در دامن اربابان غربی بازگشتند.