زمان : 23 Bahman 1390 - 20:06
شناسه : 46045
بازدید : 9871
حضور فعالانه جهاد کشاورزی ابرکوه در جلسه با روستائیان احمد آباد/کاروان نیکوکاری کاری ارزنده از هلال احمر ابرکوه+تصویر حضور فعالانه جهاد کشاورزی ابرکوه در جلسه با روستائیان احمد آباد/کاروان نیکوکاری کاری ارزنده از هلال احمر ابرکوه+تصویر

حضور فعالانه جهاد کشاورزی ابرکوه در جلسه با روستائیان احمد آباد/کاروان نیکوکاری کاری ارزنده از هلال احمر ابرکوه+تصویر

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: همزمان با دهه مبارک فجر مسئولان واحدهای مختلف جهاد کشاورزی ابرکوه با حضور در تکیه روستای احمد آباد به بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی اهالی پرداختند.
بخشدار مرکزی ابرکوه در این دیدار اظهار داشت: خدمت به مردم وظیفه مسئولان است و حضور در روستاها، بیان مشکلات از زبان مردم و همچنین ارائه راهکار و همفکری برای حل این مشکلات نیز تأکید بر این مسئله است.
مدیر جهاد کشاورزی ابرکوه نیز در این دیدار اظهار داشت: خشکسالی های پیاپی مشکلات بسیاری را برای کشاورزان به دنبال داشته است.
محمد علی حاتمی زاده افزود:جهاد کشاورزی تلاش می کند با بودجه های اختصاص داده شده که به هیچ وجه پاسخگوی نیازها نیست در حد توان به کشاورزان روستاهای ابرکوه که روستاهائی محروم هستند کمک و یاری برساند.
در این جلسه مسئولان واحدهای مختلف این مدیریت به پرسش های حاضرین پاسخ گفتند.
مشکلات مربوط به بخش دامداری و عدم وجود مجتمع های دامداری مورد نیاز در این منطقه بیشترین حجم سوالات را به خود اختصاص داده بود.

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=46045_444444445.jpg
مشکلات مربوط به آب کشاورزی و خشکسالی نیز از دیگر مطالبات مردم منطقه بود.
به غیر از مسئولان جهاد کشاورزی شهرستان که به صورت فعالانه در این نشست شرکت کرده بودند معدودی از مسئولین شهرستان از جمله معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، نماینده بنیاد مسکن و مسئول کمیته امداد شهرستان نیز حضور داشتند که به برخی از سوالات پاسخ دادند.
جوانان هلال احمر شهرستان نیز در این برنامه حضوری فعال داشتند.
این برنامه در غالب کاروان نیکوکاری جهاد فجر هلال احمر ابرکوه اجراء شد و کاری ارزنده برای کمک به روستاهای محروم شهرستان است .
در سال جاری شاهد راه اندازی 2 کاروان با رویکرد اجتماع محور با عنوان های جهاد محرم و جهاد فجر از طرف هلال احمر شهرستان با کمک و همکاری برخی از ادارات و ارگان ها بوده ایم.