زمان : 20 Bahman 1390 - 17:52
شناسه : 45823
بازدید : 9269
امام جمعه ابرکوه در دیدار با ورزشکاران: برگزاری جشنواره ورزشی روستائی و عشایری کاری ارزشمند بود امام جمعه ابرکوه در دیدار با ورزشکاران: برگزاری جشنواره ورزشی روستائی و عشایری کاری ارزشمند بود

امام جمعه ابرکوه در دیدار با ورزشکاران: برگزاری جشنواره ورزشی روستائی و عشایری کاری ارزشمند بود

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: جمعی از ورزشکاران ابرکوه به مناسبت روز جوان در دهه مبارک فجر با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان این ایام خجسته را تبریک گفتند.
رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه در این دیدار در خصوص فضاهای موجود ورزشی در شهرستان ابرکوه به بیان برخی از مسائل مرتبط پرداخت.
ابوالفضل قاسمی همچنین گزارشی از فعالیت های ورزشی بمناسبت دهه مبارک فجر و حضور بی سابقه ورزشکاران در این مسابقات ارائه داد.
وی دهه فجر را نقطه عطفی در توسعه ورزش شهرستان ابرکوه دانست.
امام جمعه ابرکوه نیز در این جلسه ضمن خوشامد گویی، برگزاری مسابقات و جشنواره های ورزشی روستایی را یکی از برنامه های نو و جدید این دهه دانست و ضمن تقدیر و تشکر از ورزشکاران و شرکت کنندگان در این مراسمات آنان را به ادامه این روند تشویق کرد.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: ورزش از منظر دین مبین اسلام دارای جایگاهی رفیع و ارزشی است که دارای شرائطی است و تنها در صورت احراز این شرائط ورزش می تواند یک ارزش باشد.
وی خاطرنشان کرد: ورزش باید هدفدار باشد و علاوه بر حفظ سلامت جسمانی سلامت معنوی را نیز به دنبال داشته باشد همچنین همان‌طور که در توصیه امام علی (ع) به کمیل بن زیاد آمده است، نیرومند شدن باید با هدف خدمت انجام گیرد.
حسینی خاطرنشان کرد: قرار گرفتن ورزش در خدمت ارزش‌ها نیز یکی دیگر از شروط
لازم است که اسلام در ورزش بر روی آن تأکید کرده است.
وی همچنین به برخی از ویژگی‌های یک ورزشکار از جمله جوانمردی،فضیلت و اخلاق اشاره کرد و جوانان ورزشکار را به عمل به آن ها توصیه کرد.