زمان : 21 Aban 1390 - 20:32
شناسه : 41475
بازدید : 7746
مشاوران مدارس یا نرم افزار جامع مشاوره مدرسه آشنا شدند مشاوران مدارس یا نرم افزار جامع مشاوره مدرسه آشنا شدند

مشاوران مدارس یا نرم افزار جامع مشاوره مدرسه آشنا شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش ، رئیس گروه مشاوره تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان در این جلسه به طرح ها و برنامه های گروه مشاوره آموزش و پرورش در استان اشاره کرد و گفت : طرح رابطان هسته مشاور در مدارس ابتدائی با هدف فرهنگ سازی و آموزش مواجه شدن با مشاوران و مشورت کردن از سنین پایین در دانش آموزان ، برگزاری نمایشگاه معرفی مشاغل ، ارائه دستورالعمل اجرائ هسته مشاوره ، طرح توانمندسازی مشاوران و سایر کارکنان مدارس همچنین بحث نرم افزار های آموزشی از جمله طرح ها و برنامه های این گروه است .

رئیس مرکز مشاوره و روان درمانی امام حسین (ع) نیز در این نشست پیرامون ویژگی ها ، روشهای استفاده آنلاین نرم افزار جامع مشاور مدرسه و چگونگی ایجاد کاربری و رمز عبور برای کلیه مشاوران سه مقطع ابتدائی ، راهنمایی و متوسطه توضیحاتی را ارائه کرد .

سید حسین رضوی بهبود کیفیت فرایندها و کارآمدی نظام راهنمائی و مشاوره و خدمات روانشناختی با اثربخشی فعالیت ها ، معاونت پرورشی و تربیت بدنی با بهره مندی از حضور نخبگان موضوعی و نقش آفرینی ، مدیریت و مسئولیت مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات از مهمترین اهداف کاربرد این نرم افزار در مدارس ذکر کرد .

رضوی جایگزینی روش پرونده کاغذی با نرم افزار جامع راهنمائی ، مشاوره و خدمات روانشناختی ، ثبت و به روز رسانی فعالیت های مشاوره ای توسط مشاوران مدارس ، استفاده از ابزارهای روان شناختی برای تشخیص دقیق تر مشکلات روانی ، رفتاری و تحصیلی و بالابردن سطح علمی و کاربردی مشاوران از ویژگی های این نرم افزار ذکر کرد .

دراین نشست که درمرکز مشاوره و روان درمانی امام حسین (ع) برگزار شد کارشناسان مشاوره شهرستان و مناطق استان ، مسئولین گروه مشاوره اداره کل آموزش و پرورش ،‌کارشناسان مشاوره ادارات اموزش و پرورش شهرستان و مناطق استان حضور داشتند