زمان : 19 Khordad 1390 - 18:44
شناسه : 34645
بازدید : 5049
مهندس اولیاء: نیازهای شهرستان یزد و بخش زارچ با تک تک مدیران اجرائی بصورت تفاهم نامه احصا و تدوین شود مهندس اولیاء: نیازهای شهرستان یزد و بخش زارچ با تک تک مدیران اجرائی بصورت تفاهم نامه احصا و تدوین شود

مهندس اولیاء: نیازهای شهرستان یزد و بخش زارچ با تک تک مدیران اجرائی بصورت تفاهم نامه احصا و تدوین شود

یزدفردا:نماینده مردم یزد و صدوق در جلسه ای که با حضور فرماندار یزد ، بخشدار و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زارچ در محل بخشداری زارچ برگزار شد ، مسائل و مشکلات شهررا مورد بحث و بررسی قرار داد.

در این جلسه مسئولان بخش به تفصیل در خصوص مشکلات شهر زارچ توضیحاتی ارائه نمودند و خواستار توجه بیشتر مسئولان استان برای رفع کمبودهای منطقه شدند .

مهندس اولیاء با اشاره به اقدامات اخیر مسئولان فرمانداری برای بروز رسانی اطلاعات مورد نیاز شهرستان و بخش افزود، این روند باید بطور کامل ادامه یابد تا بتوانیم در مواقع ضروری برای تأمین اعتبارات عمرانی از آن بهره برداری کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس ضرورت تنظیم تفاهم نامه مسئولان شهرستان با مدیران دستگاههای اجرائی را خاطر نشان ساخت و آمادگی خود را برای پیگیری درخواست های منطقه از طریق مسئولان استانی و کشوری اعلام داشت.

وی افزود 5/59% از جمعیت دانش آموزی استان در حوزه انتخابیه شهرستانهای یزد و صدوق به تحصیل اشتغال دارند و با ید بتوانند متناسب با آن از فضاها و امکانات آموزشی و پژوهشی مطلوب برخوردار گردند.