زمان : 28 Bahman 1389 - 01:01
شناسه : 30470
بازدید : 4882
یادمان شهدای روستای حسین آباد بافق با حضور کاظم فرهمند نماینده مردم بافق در مجلس برگزار شد. یادمان شهدای روستای حسین آباد بافق با حضور کاظم فرهمند نماینده مردم بافق در مجلس برگزار شد.

یادمان شهدای روستای حسین آباد بافق با حضور کاظم فرهمند نماینده مردم بافق در مجلس برگزار شد.

  بافق "محمد علي عبداللهي  "خبرنگاریزدفردا :یادمان 5 شهید روستای حسین آباد سبزدشت بافق ، با حضور کاظم فرهمند نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در مسجد حسین آباد این دهستان برگزار شد .

حجه الاسلام حسن عبدالحسینی از روحانیون منطقه در این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا و امام راحل گفت : شهدا با حضور خود در جبهه ها حماسه ماندگار آفریدند و

با خون خود نظام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

وی افزود :اگر حماسه آفرینی رزمندگان اسلام و خون پاک شهیدان نبود دشمن بعثی که ازسوی قدرتهای بزرگ دنیا حمایت می شد ، بخش عظیمی از میهن اسلامی ایران را به تصرف خود در می آورد.

"حجه الاسلام عبدالحسینی" عزت و شرف و سربلندی ملت ایران را مدیون ایثارگری و شهادت طلبی رزمندگان غیور اسلام دانست و گفت : در سایه امنیت است که پله های ترقی وپیشرفت در عرصه های علمی ، فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی یکی پس از دیگری پیموده شود .

وی افزود : به برکت خون شهیدان امروز کشورمان در تمامی عرصه ها به ویژه علم و دانش و تکنولوژی در اوج اقتدار گرفته است .

این مراسم با سومین روز درگذشت مادر دو شهید محمد و حسین حسینی همراه بود که پیام استاندار یزد هم به همین مناسبت قرائت شد .

روستای حسین آباد از توابع دهستان سبزدشت در فاصله 90 کیلومتری بافق قرار دارد.