زمان : 24 Ordibehesht 1389 - 22:09
شناسه : 23162
بازدید : 4327
جشن تکلیف دانش آموزان آموزشگاه راهنمایی نمونه آیت الله خاتمی مهریز برگزار شد جشن تکلیف دانش آموزان آموزشگاه راهنمایی نمونه آیت الله خاتمی مهریز برگزار شد

جشن تکلیف دانش آموزان آموزشگاه راهنمایی نمونه آیت الله خاتمی مهریز برگزار شد

یزدفردا "زارع از مهریز :جشن تکلیف 59 دانش آموز آموزشگاه راهنمایی آیت الله خاتمی مهریز با حضور معاون و کارشناسان آموزش و پرورش مهریز، ، مدیر و دبیران آموزشگاه و اولیاء دانش آموزان برگزار شد.
استاد دانشگاه یزد در این مراسم معنوی با تبريك عيد تكليف به دانش‌آموزان شركت كننده،گفت: رسيدن به سن تكليف يك جشن و عيد بزرگ براي شماست چرا كه از امروز شما با خدا طرف هستيد و مقابل خدا قرار مي‌گيريد.
گرامی اوج بندگي خداوند را در نماز خواندن دانست و از دانش‌اموزان خواست در زمينه قرائت صحيح نماز و همچنين يادگيري احكام دين و آشنايي با دستورات اسلام تلاش بيشتري داشته باشند.
وی با بیان گوشه هایی از رهنمودهای امامان معصوم در زمینه رسیدن به سن تکلیف از زحمات و تلاشهای دست اندر کاران برگزاری این جشن با شکوه تقدیر و تشکر نمود.
مدیر آموزشگاه راهنمایی نمونه خاتمی نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به مسئولین و اولیاء دانش آموزان جشن تکلبف و وورد به سن شرعي را يکي از بهتربن و خاطره انگيز ترين لحظات زندگي دانش آموزان ذکر کرد.

بمانعلی شفیعی افزود: دانش آموزان مکلف بايد از لحظه ورود به سن تکليف با عمل به واجبات و دستورات الهي در مسير رضايت حق حرکت کنند.
وي خاطر نشان کرد: دوره نوجواني زمان خود سازي و تهذيب نفس و بهترين فرصت براي ارتقاي فرهنگي ، اخلاقي و علمي است.
اجراي دكلمه، برگزاري مسابقه، اجرای نیایش و سرود گروهی، طواف نمادین کعبه و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء از ديگر برنامه‌هاي اين مراسم بود.
در پایان به دانش آموزان مکلف به رسم یادبود تندیس جشن عبادت به همراه یک جلد قرآن مجید و دسته گل اهداء گردید.

یزدفردا