زمان : 21 Tir 1385 - 08:04
شناسه : 2136
بازدید : 738
مجلس ترحيم شهداي حادثه كوفه، با حضور نماينده ولي فقيه در يزد برگزار شد مجلس ترحيم شهداي حادثه كوفه، با حضور نماينده ولي فقيه در يزد برگزار شد

مجلس ترحيم شهداي حادثه كوفه، با حضور نماينده ولي فقيه در يزد برگزار شد

نماينده ولي فقيه در جهاد كشاورزي، در مجلس ترحيم شهداي كوفه، گفت: ‌موضوع جنايت در كوفه را، نمي‌توان يك اتفاق فرض نمود و كار يك گروه خاص نيست.

به گزارش خبرنگار ايسنا - منطقه يزد، روز گذشته در مراسمي با حضور حجت السلام و المسلمين صدوقي، نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد، مجلس ترحيم شهداي حادثه تروريستي كوفه، برگزار شد.

در اين مراسم، محمدعلي دشتي، نماينده ولي فقيه در جهاد كشاورزي، در سخناني اظهار داشت: ‌موضوع جنايت در كوفه را نمي‌توان يك اتفاق فرض نمود و كار يك گروه خاصي نبوده است و مي‌توان آمريكا را يكي از شاخه‌هاي اين جنايت دانست.

وي افزود: مي‌بينيد كه چگونه اسرائيل جنايت خود را بر روي مظلومان فلسطيني همچنان ادامه داده است و هيچ اقدامي عليه آنها در جهان نمي‌شود.

دشتي خاطرنشان كرد: امروز شيعه را تحت فشار قرار داده و مي‌خواهند، اهداف مقدس مسلمانان را بشكنند، جنايت‌هايي مانند تجاوز، عمليات بمب گذاري و انواع و اقسام اين جنايت را در حق مسلمانان جهان انجام مي‌دهند، مسلمانان بايد با اين جنايتكاران مبارزه كنند، همچنان كه تا امروز با آنها مبارزه كرده‌اند و به دشمنان اسلام اجازه نداده‌اند كه به خاك و حريمشان تجاوز كنند.

نماينده ولي فقيه در جهاد كشاورزي، در پايان گفت: بياييد دست ياري به هم دهيم و وارد ميدان مبارزه شويم و دست اين تشكل هاي سياسي و تحرك هاي فسادي، را از دامن اين مرز و بوم كوتاه كنيم، چرا كه آنها مي‌خواهند كه ما را از امام حسين (ع) و نهضت او دور كنند و ما نبايد اين حركت آنها را بي جواب بگذاريم.

همچنين در اين مراسم، حجه السلام محمد تقي صالحي راد، رييس دفتر امام جمعه يزد در سخناني گفت: تنها ديني كه مقابل مشركين تاكنون ايستاده است، دين بزرگ اسلام و مذهب شيعه است و با جان و دل از آن دفاع مي‌كنيم.

وي در خصوص مذهب و دين اسلام و مخصوصا جامعه تشييع اظهار داشت: مرقد امام حسين (ع) و زيارت ايشان، سابقه طولاني دارد كه از دير باز مردم شيعه براي زيارت قبر امام سوم شيعيان، به كربلا مي‌رفتند و در اين كشور گرد شمع وجود اين حضرت جمع مي‌شوند.

صالحي راد، در بخش ديگري از سخنان خود گفت: تنها ديني كه در مقابل مشركين تاكنون ايستاده است، دين بزرگ اسلام و مذهب شيعه مي‌باشد.

رييس دفتر امام جمعه يزد در پايان گفت: هر دفعه كسي بخواهد، به اين دين ارزنده تجاوز كند، با جان و دل از اين دين دفاع خواهيم نمود.

يزدفردا