زمان : 24 Khordad 1402 - 08:35
شناسه : 178494
بازدید : 4132
مراسم تشییع جنازه مادر شهید علیرضا عالمی زاده بهابادی دربهاباد برگزارشد با حضور اقشار مردم ومسئولان مراسم تشییع جنازه مادر شهید علیرضا عالمی زاده بهابادی دربهاباد برگزارشد مراسم تشییع جنازه مرحومه حاجیه خانم مریم عالمی مادر شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس شهید علیرضا عالمی زاده بهابادی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان اقشارمختلف مردم و خانواده معظم شهدا در بهاباد برگزاروپس از اقامه نماز برپیکر این مادرمومنه پیکرش در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت .

مادر شهید علیرضا عالمی زاده در سن ۹۵ سالگی بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت و پس از سال‌ها فراق، به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر مادر شهید علیرضا عالمی زاده بهابادی از شهدای دفاع مقدس شهرستان بهاباد با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، جوانان و نوجوانان بهابادی تشییع شد و مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور بهاباد به این مادر مؤمنه و صبور ادای احترام کردند.

علیرضا عالمی زاده بهابادی دهم مرداد ۱۳۵۲ در شهرستان بهاباد به دنیا آمد. دانش آموز اول متوسطه بود که به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در دوم مرداد ۱۳۶۷ با سمت تک‌تیرانداز در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار او در گلزار بهشت محمدی زادگاهش واقع است.

انتهای پیام/