زمان : 12 Farvardin 1402 - 20:13
شناسه : 178173
بازدید : 3677
رتبه بندی معلمان در مجلس بررسی ‌می‌شود نماینده تفت و میبد: رتبه بندی معلمان در مجلس بررسی ‌می‌شود یزدفردا: نماینده تفت و میبد از بررسی پرداختی و رتبه بندی معلمان پس از تعطیلات در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سید جلیل میرمحمدی در نشست با نمایندگان مدیران مدارس شهرستان میبد گفت: بروز مشکلاتی در مسیر اجرای طرح رتبه بندی معلمان و همچنین ناهماهنگی در پرداختی حقوق اسفندماه به اعتراض فرهنگیان کشور انجامید.

وی همچنین با اشاره به مشکل رتبه بندی معلمان افزود: اولین دستور کار مجلس پس از پایان تعطیلات در روز پانزدهم فروردین، پیگیری رتبه بندی معلمان است و امیدواریم این دغدغه آنان برطرف شود.

نماینده تفت و میبد اجرای این طرح را عامل رضایت معلمان برشمرد و تصریح کرد: هم اکنون بخش قابل توجهی از معلمان گلایه‌مند هستند. البته این طرح در سطح وسیعی اجرا و مشمولان قابل توجهی دارد در حالی که آموزش و پرورش چنین تجربه‌ای نداشته است.

میرمحمدی ادامه داد: از معلمان و مدیران مدارس میبد می‌خواهیم راهکار‌های اجرایی خود را برای حل مشکلات ارائه داده تا این راهکار‌ها را فورا به مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش منتقل کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: از فرهنگیان همیشه در صحنه و نقش آفرین در گسترش فرهنگ و آموزش جامعه می‌خواهیم تدبیر را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند تا نواقص طرح در زمان کوتاهی پیگیری شود.