زمان : 12 Farvardin 1402 - 19:40
شناسه : 178170
بازدید : 4466
استقبال فوق‌العاده مردم از اَبَـــربازی‌ها/ ابربازی‌ها شب‌نشینی مفید برای خانواده‌ها رئیس اداره ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد: استقبال فوق‌العاده مردم از اَبَـــربازی‌ها/ ابربازی‌ها شب‌نشینی مفید برای خانواده‌ها یزدفردا: رئیس اداره ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از استقبال فوق العاده مردم از ابَربازی‌ها خبر داد و گفت: ابربازی‌های جذاب با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده در تعطیلات نوروزی برای دورهمی نوروزی خانواده‌های یزدی با فرزندانشان اجرا شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد: مهدی خضری در رابطه با اجرای ویژه برنامه ابربازی‌ها توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در ایام نوروز ۱۴۰۲ اظهارداشت: امسال ابَربازی‌ها برای اولین بار توسط سازمان به اجرا درآمد که با استقبال فوق‌العاده پرشور مردم همراه شد.

رئیس اداره ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: ابربازی‌ها که یک فعالیت گروهی، ورزشی و تفریحی جذاب بود با استقبال فوق‌العاده خانواده‌های یزدی، کودکان، نوجوانان و مسافران نوروزی همراه شد و اَبَـــربازی‌ها توانستند خاطراتی متفاوتی و به یادماندنی را برای خانواده‌های یزدی با فرزندانشان رقم بزنند.

خضری تصریح کرد: در هیاهوی امروز شهرنشینی‌ها و دغدغه‌های زندگی، بسیاری از والدین از برقراری ارتباط سازنده با کودکانشان غافل هستند که در این مسئله بازی‌های گروهی خانوادگی گام موثری برای شکوفایی استعدادها و قابلیت‌های کودکان محسوب می‌شود، قطعا این ارتباط صمیمانه و رقابت سالم کودکان را برای زندگی آینده آماده تر کند.

وی گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در همین راستا به منظور بهره‌برداری بیشتر از اوقات فراغت و تعطیلات نوروزی ابربازی‌ها را اجرا نمود تا بتواند محیط شاد و جذابی را با بازی کردن برای خانواده‌های یزد و مسافران نورزی فراهم کند و خوشبختانه با استقبال قابل توجه و فوق‌العاده خانواده‌ها مواجه شد.

خضری تأکید کرد: ابربازی ها با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده با در کنار هم بازی کردن اعضای خانواده‌ها تدارک دیده شده بود.

وی ادامه داد: نام این بازی ها که برخی فکری و گروهی هستند شامل ابرمنچ، مارو پله، شطرنج، رابط ۴ کودک، مار دیواری، فصل برداشت، راز غروب آفتاب، برج هانوری، ابر جنگا، ایر هاکی، اعصاب سنج، ابر واکنش، معبر، تعادل، چرخ رونده، لنگر شاد، رابط ۴ بسکتبال سایز ۷، فر بده، فوتبال دستی، اثر دست و پا کودکان است.

خضری یادآور شد: در نوروز ۱۴۰۲؛ 20 عنوان ابربازی به مدت 12 روز از ساعت 19:30 الی 23 در پارک غدیر و حتی روزهای جمعه از ساعت 15 الی 23 برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد ابربازی‌ها را به صورت رایگان برای مردم تدارک دیده بود و به برندگان بازی‌ها نیز جوایزی اهدا کرد.