زمان : 15 Esfand 1401 - 14:38
شناسه : 178063
بازدید : 4208
کشف یک تن شکر احتکار شده در مهریز یزد مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد: کشف یک تن شکر احتکار شده در مهریز یزد یزدفردا: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از کشف و ضبط یک تن شکر احتکار شده در شهرستان مهریز و جریمه بیش از ۶۱ میلیارد ریالی متخلف این پرونده خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سید مهدی مهاجریان مقدم در مورد جزئیات این خبر گفت: طی گزارش واصله از اطلاعات سپاه مبنی بر احتکار شکر و بازدید سرزده از یک شرکت، به میزان یک تن به ارزش ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در انبارهای شرکت کشف و ضبط شد که با تشکیل پرونده از سوی جهادکشاورزی و ارسال آن به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با ارجاع پرونده به شعبه اول و احضار مدیر عامل به شعبه و انجام تحقیقات پیرامون موضوع، مشخص شد که شکرهای مکشوفه در سامانه انبارها ثبت نشده و این در حالی بوده که بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، شرکت مذکور اقدام به فروش غیرقانونی قسمتی از این شکرها کرده است.

مهاجریان مقدم از احراز تخلف این شرکت خبر داد و گفت: نهایتا شعبه رسیدگی کننده حکم بر عرضه شکرهای مکشوفه در شبکه رسمی و پرداخت جزای نقدی بیش از مبلغ ۶۱ میلیارد و ۴۰۰  میلیون ریال و همچنین نصب پارچه تخلف به مدت ۱۰ روز صادر کرد که پرونده طی مراحل قانونی به اجرای احکام جهت اجرای حکم صادره ارسال خواهد شد.