زمان : 27 Dey 1401 - 11:57
شناسه : 177694
بازدید : 4715
احتمال مسدود کردن مسیرهای خروجی تفت یزد بعلت بارش برف و یخبندان معاون فرماندار شهرستان ییلاقی تفت: احتمال مسدود کردن مسیرهای خروجی تفت یزد بعلت بارش برف و یخبندان یزدفردا: معاون فرماندار شهرستان ییلاقی تفت با بیان اینکه پلیس راه و پلیس راهور آمادگی کامل برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی را داشته باشند، از همستانی ها خواستند از سفر به مناطق ییلاقی این شهرستان خودداری کنند.

به گزارش یزدفردا: ناصر دهقانی تفتی روز سه شنبه در نشست ستاد هماهنگی، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران این شهرستان از آمادگی کامل دستگاه‌های خدماتی و امدادرسان برای بارش‌های پیش رو خبر داد و گفت: با توجه به سطح نارنجی. اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در روزهای سه شنبه و چهارشنبه و برودت هوا و یخبندان در روزهای آینده، دستگاه های خدماتی وامدادرسانی آمادگی کامل خود را برای حوادث احتمالی حفظ می کنند.

وی با قدردانی از شهروندان به‌منظور مصرف انرژی در مصرف انرژی، اظهار کرد: همشهریان عزیز باصرفه در مصرف گاز و کاهش دمای گرمایشی به مدیریت مصرف گاز در سطح کشور کمک کنند.

رئیس سازمان مبدأ به تصویب ستاد استانی برای لغو کلیه مرخصی‌ها و مأموریت‌های ستادهای مدیریت بحران تا پایان هفته اشاره و گفت: کلیه نیروهای امدادی و دستگاه‌های خدمات رسانی نسبت به آماده‌سازی کامل نیروها و ماشین‌آلات اقدام می‌کنند.

دهقانی افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی مبنی برای انتقال برف در مناطق کوهستانی و شهرستان ییلاقی از همشهریان و استان‌های عزیز می‌توانید از مسیرهای مواصلاتی کوهستانی و ییلاقی شهرستان خودداری پیدا کنید و در صورت لزوم به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی انجام دهید. خواهد بود.

وی از شهرداران، بخشداران و رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان به درخواست وضعیت ذخیره شده ماسه و نمک نیاز دارند و در اسرع وقت در خیابان‌ها و معابر نسبت به پاشیدن شن و نمک اقدام لازم است.

استقرار ماشین‌آلات در مسیرهای شهرستان مواصلاتی برای دسترسی آسان‌تر در هنگام بارش برف برای بازگشایی سریع مسیر دیگر موردی بود که معاونت شهرستان تفت نسبت به آن مقایسه کرد.