زمان : 18 Dey 1401 - 17:53
شناسه : 177547
بازدید : 4083
مکتب سلیمانی مظهر غیرت، مردانگی و ولایت‌پذیری است/شهداسند حقانیت ومظلومیت ملت غیور وهمیشه قهرمان ایران هستند رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد: مکتب سلیمانی مظهر غیرت، مردانگی و ولایت‌پذیری است/شهداسند حقانیت ومظلومیت ملت غیور وهمیشه قهرمان ایران هستند رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه شهدا و ایثارگران سندهای صداقت، پاکی، مجاهدت و تلاش برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند، گفت: شهیدان در تاریخ پرشور و افتخار انقلاب اسلامی سند مظلومیت و حقانیت ملت غیور و همیشه قهرمان ایران هستند.

حجت‌الاسلام مجتبی صداقت هجدهم دی_ در آئین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت دانشجوی شهید امیرحسین قربانی در سخنانی غیرت شهدا و رزمندگان را در هشت سال دفاع مقدس ضامن پیروزی ایران دانست و اظهار کرد: عراقی‌ها با چپاول و دست‌درازی به خاک و ناموس ایران قصد داشتند ایران را مستعمره کشورهای استکباری کنند اما غیرت حسینی شهدا اجازه نداد تا چنین اتفاقی بیفتد و آن‌ها جان خود را در راه ناموس و وطن فدا کردند.

وی با بیان اینکه منزلت و جایگاه شهدا از آنچه که ما فکر می‌کنیم، بالاتر است و بر اساس آیات قرآن آنها نزد پروردگار روزی می‌خوردند و زنده هستند و قرآن چنین ویژگی را تنها برای شهید ذکر می‌کند، خاطرنشان کرد: شهدا به ما آموختند که می‌توانیم با وحدت و همدلی در سایه تبعیت از ولایت فقیه در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنیم و دشمنان را شکست دهیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد خون شهدا را پشتوانه و سرمایه انقلاب اسلامی دانست و گفت: امنیت و اقتدار امروزمان را مدیون ازخودگذشتگی‌ها و رشادت‌های شهدا و جانبازان هستیم و به برکت خون شهدا ایران اسلامی در اوج قدرت و اقتدار قرار گرفته است.

وی با گرامیداشت سومین سالگرد سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه حاج قاسم خدا را خیلی دوست داشت و خدا هم او را دوست داشت، گفت: سیدالشهدای مقاومت به هر کجا که می‌رفت از کوچک و بزرگ و حتی رهبر معظم انقلاب می‌خواست که برایش دعا کنند تا شهید شود، او با دشمنان با شدت برخورد و با دوستان مهربانی می‌کرد.

صداقت تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی ارادت خاصی به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و حضرت زهرا (ع) داشت و هم قهرمان ملت ایران و هم امت اسلامی بود.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات دانشجوی نخبه «شهید امیرحسین قربانی» گفت: شهید قربانی شهید مؤمنی بود که برای خدمت به مردم سفر کرد و امروز ما را شیفته خود کرده است، شهادت او برای ما بسیار سنگین بود و امیدواریم راه او بیش از پیش شناخته شود.

انتهای پیام/