زمان : 16 Dey 1401 - 21:42
شناسه : 177519
بازدید : 4376
مراسم تکریم مادران  وهمسران شهدا در بهاباد برگزار شد با حضور امام جمعه بخش مرکزی یزد مراسم تکریم مادران وهمسران شهدا در بهاباد برگزار شد درسالروز وفات حضرت ام البنین (س) مراسم تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا ی شهرستان بهاباد با حضور آیت الله سید محمد کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد، فرمانداروامام جمعه ورئیس حوزه علمیه بهاباد ، مردم و مسئولان در مسجد جامع بهاباد برگزار شد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد دراین مراسم درسخنانی ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین وتکریم مادران وهمسران شهدا ء با اشاره به ویژگی‌های حضرت ام البنین (س) اظهار داشت: تواضع و ادب ایشان در برابر امیر المومنین (ع) و فرزندان آن حضرت یکی از ویژگی‌های برجسته حضرت ام البنین (س) بوده است.

آت الله سید محمد کاظم مدرسی با اشاره به اینکه شما مادران و همسران شهدا ام البنین زمان ما هستید، خاطر نشان کرد: همه ما مدیون خون مطهر شهدا و صبر و استقامت مادران و همسران شهدا هستیم.

وی درادامه به بارزترین شخصیت حضرت ام البنین (س) اشاره و تصریح کرد: نقطه بارز زندگی این بانوی بزرگوار این بود که ایشان به عنوان مادر و همسر شهید آنچنان صبورانه در راستای ترویج ایثار و شهادت و دفاع از تشیع زندگی کرد که بی شک مایه فخر و مباهات است.

ایشان تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد: وظیفه همه مردم ایران این است که با تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا نشان دهند که قدردان این عزیزان هستند.

مدرسی بیان داشت : صبر، پایداری، مقاومت: مادران و همسران شهدا با تاسی از حضرت ام البنین (س) و ولایتمداری ایشان باعث شد تا امروز انقلاب اسلامی با امنیت و صلابت در برابر همه دشمنان ایستادگی کند و این مادران و همسران شهدا حق بزرگی بر گردن جامعه و ملت دارند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد بیان داشت : نقش شما مادران و همسران در پیروزی انقلاب کاملا مشهود است و بدون همراهی شما این موفقیت امکان پذیر نبود و رشادت های فرزندان ایران و صبوری شما مادران و همسران شهدا بود که انقلاب ما را سربلند کرد.

در پایان با اهداء شاخه گل و لوح تقدیر و هدایایی از مادران و همسران شهدا ی شهرستان بهاباد تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام