زمان : 12 Dey 1401 - 23:12
شناسه : 177457
بازدید : 3745
به پیشنهاد سازمان سیما منظر وفضای سبز شهرداری یزد بر لزوم تشکیل کارگروه صیانت از باغات شهری تاکید شد. در بیست و نهمین کمیته تخصصی سیما، منظر و فضای سبز شهری کلانشهر ها به پیشنهاد سازمان سیما منظر وفضای سبز شهرداری یزد بر لزوم تشکیل کارگروه صیانت از باغات شهری تاکید شد. به گزارش روابط عمومی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد، منصوری زاده رئیس سازمان با حضور در بیست و نهمین نشست کمیته تخصصی سیما، منظر و فضای سبز شهری کلانشهر های کشور به میزبانی شهر قم، بر لزوم تشکیل کارگروه صیانت از باغات شهری و افزایش مشارکت های مردمی در فعالیت های فرهنگی و هنری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد، منصوری زاده رئیس سازمان با حضور در بیست و نهمین نشست کمیته تخصصی سیما، منظر و فضای سبز شهری کلانشهر های کشور به میزبانی شهر قم، بر لزوم تشکیل کارگروه صیانت از باغات شهری و افزایش مشارکت های مردمی در فعالیت های فرهنگی و هنری تاکید کرد.

 

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز با اشاره به ضرورت برگزاری چنین جلساتی در راستای انتقال تجربیات و بیان مشکلات گفت: در نشست تخصصی سیما، منظر و فضای سبز شهری کلانشهر که که پنجشنبه 8 دی ماه در شهر قم برگزار شد مباحث گوناگونی از قبیل لزوم همراهی دولت برای تامین سرانه فضای سبزو لزوم توجه به حل مشکل آب در توسعه فضای سبز و استفاده از ظرفیت های مردمی در توسعه و نگهداری فضای سبز مطرح و بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه باغات در حال از بین رفتن هستند مطرح کرد: متاسفانه طرح های توسعه شهری در این راستا تاثیرگذاری بسیاری دارند که نیازمند تشکیل کارگروه صیانت از باغ ها هستیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد در ادامه با بیان اینکه سیما و منظر شهری یک فعالیت تخصصی، فرهنگی و هنری است، عنوان کرد: باید تلاش کنیم مشارکت های مردمی را در فعالیت های فرهنگی و هنری افزایش دهیم و این وظیفه سازمان سیما و منظر شهری است.