زمان : 09 Dey 1401 - 09:43
شناسه : 177440
بازدید : 4228
حماسه ۹ دی‌ نماد ولایتمداری و بصیرت مردم ایران اسلامی است امام جمعه بهاباد : حماسه ۹ دی‌ نماد ولایتمداری و بصیرت مردم ایران اسلامی است امام جمعه بهاباد، حماسه ۹ دی را نماد ولایتمداری و بصیرت مردم ایران اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب دانست.

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی که شامگاه پنج شنبه با حضور فرماندار و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و جمعی از مسئولان بسیجیان و خانواده های شهدا در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دیماه و دهه بصیرت اظهار داشت: گرامیداشت نهم دی ماه، گرامیداشت عزت انقلابی مردم متدین و با بصیرت ایران است.

وی با بیان اینکه از دوم تا نهم دی ماه به عنوان «هفته بصیرت و میثاق عاشورایی امت با ولایت» و از دهم تا نوزدهم دی به عنوان «دهه مقاومت» نامگذاری شده است، افزود: در این ایام پر برکت باید با تمام توان در راستای تبیین دستاوردها و دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنیم.

ابراهیمی بشکانی با بیان اینکه حماسه بزرگ یوم الله نهم دی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است که نشان از قوت و مقاومت ملت دارد، گفت: امروز دشمن در جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی، به دروغ پردازی روی آورده تا ذهن جامعه اسلامی را به انحراف بکشاند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد بیان داشت: حماسه نهم دی آتش فتنه بزرگ دشمنان علیه نظام و انقلاب مقدس اسلامی را با درایت مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری خنثی کرد.

ابراهیمی بشکانی با بیان اینکه حماسه ۹ دی‌ماه نماد ولایتمداری و بصیرت مردم بود، اظهار داشت: در روز ۹ دی ماه باورهای دینی و اعتقادی مردم ولایتمدار و حسینی ایران اسلامی تقویت شد و این موضوع سبب خنثی سازی نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی در آن شرایط شد که باید با تبیین وقایع آن درس دشمن شناسی از آن آموخت.

امام جمعه بهاباد تصریح کرد: حماسه نهم دی ماه برای دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت‌فقیه بود که فصل‌الخطاب شده و همه آلودگی‌ها را پاک کرد.

وی با اشاره به اینکه ۹ دی نماد ارادت مردم عاشورایی ایران به امامت، منشور هدایت و سرلوحه بیداری نسل‌های آینده است که با نگاه به آزمون بصیرت، چشمان فتنه را در این روز بزرگ کور کردند، عنوان کرد: مردم در ۹ دی به تمامی فتنه گران داخلی و توطئه‌گران خارجی فهماندند که همیشه بیدار و در صحنه‌اند و پاسدار واقعی میراث گران سنگ بنیان گذار جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی نمی‌خواستند که انقلاب آنان تبدیل به یک درخت تنومند شود بنابراین از هر راهی که توانستند و در اختیار داشتند سعی کردند ریشه انقلاب را بزنند، افزود: به مدد الهی هیچ‌گاه به اهداف شوم خودشان نرسیدند و این انقلاب هر روز قدرتمندتر از دیروز شد.

وی با تاکید بر اینکه فتنه سال ۸۸ که توسط دشمنان انجام شد، فتنه ای پیچیده بود، افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب فتنه‌های عظیمی در کشور رخ داد تا این انقلاب و نظام را از بین ببرند اما با هدایتگری‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و با هوشیاری ملت ایران موفق نشدند که نقشه‌های شوم خودشان را عملی سازند.

مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دیماه با حضور فرماندار بهاباد، مسئولان شهرستان، اقشار مختلف مردم ولایتمدار بهاباد و خانواده معظم شهدا، بسیجیان، روحانیون و … در مسجد جامع بهاباد برگزار شد.

انتهای پیام/