زمان : 06 Azar 1401 - 12:25
شناسه : 177057
بازدید : 4451
همایش بزرگ حماسه حضور واقتدار بسیجیان بهاباد برگزارشد به مناسبت هفته بسیج همایش بزرگ حماسه حضور واقتدار بسیجیان بهاباد برگزارشد همایش بزرگ «حماسه حضور و اقتدار بسیجیان بهاباد یزد به مناسبت هفته مبارک بسیج با حضوربسیجیان ودانش آموزان بسیجی خانواده معظم شهدا ، مسئولان ، فرماندار ، امام جمعه و اقشار مختلف مردم بهاباد درمسجد جامع این شهرستان برگزارشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد دراین همایش ضمن گرامی داشت هفته مبارک بسیج  وگرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و  با اشاره به اینکه بسیجیان همیشه و در همه حال گوش به فرمان ولایت بوده و با جان و دل اوامر رهبری را اجرا می‌کنند گفت : بسیج  همیشه و در تمامی مراحل در کنار ملت بوده و خود را بافته جدا تافته از ملت بزرگ ایران نمی‌داند.

سرگرد پاسدارمحمدرضا قاسمی بهابادی ، با ابیان اینکه تفکر بسیج باعث شده چشم طمع دشمنان و مستکبران از ایران برداشته شود گفت :امروز در لشکری حضور داریم که به فرمایش امام لشکر مخلص خداست؛ بسیجیان برای دوست داران انقلاب امیدآفرین و مایه قوت هستند و برای دشمنان و بدخواهان، ترس و دلهره و وحشت ایجاد می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد ضمن برشمردن فعالیتهای بسیج بهاباد ، با اشاره به نقش آفرینی ۲۲ قشر بسیج در حوزه‌های مختلف، گفت: بسیج در کنار دستگاه‌های اجرایی سعی دارد مشکلات مردم را از بین ببرد.

قاسمی با تاکید بر اینکه تفکر و جریان بسیج آثار زیادی در جوامع اسلامی از خود به جا گذاشته است، افزود: انقلاب اسلامی و فرهنگ بسیجی مانع گسترش استکبار جهانی شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج در دولت سازی و تمدن‌سازی اسلامی نقش کلیدی دارد، ابراز داشت: لباس پاسداری از انقلاب نعمتی از طرف پروردگار است و پشتوانه آن شهدای سرافرازی است که در این مسیر درخشیدند و باید به معنویت و اخلاص در این عرصه توجه ویژه داشت.

وی با تاکید براینکه بسیج ضداستکبار و استعمار بوده و مخالف مذاکرات ذلت‌آفرین است خاطرنشان کرد : بسیج بی‌ادعا و خاکی دوست و دشمن را تشخیص می‌دهد و اسیر هیچ گروه و جناح نمی‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد اظهارداشت : ۴۲ سال از تأسیس بسیج می‌گذرد و روز به روز برکات این رودخانه زلال بر جامعه ایران بیش ترآشکار می‌شود.

قاسمی درپایان با بیان اینکه بسیج دشمن شناس، زمان شناس و فتنه شناس قوی است، ابراز داشت: محور فتنه اخیر مشخص شد چه کسانی پشت آن بوده اند و خود آنها رسما اعلام کردند، لذا بسیج فتنه شناس است چراکه جنس این لشکر از جنس اصحاب امام حسین (ع) است.

همایش بزرگ «حماسه حضور و اقتدار بسیجیان بهاباد یزد به مناسبت هفته مبارک بسیج با حضوربسیجیان ودانش آموزان بسیجی  خانواده معظم شهدا ،  مسئولان  ، فرماندار ، امام جمعه و اقشار مختلف مردم بهاباد درمسجد جامع این شهرستان برگزارشد .

دراین همایش که همزمان  با پنجم آذرسالروز تاسیس بسیج مستضعفین نامگذاری شده بود بسیجیان بهابادی به صورت تصویری  با مقام معظم رهبری دیدار وبه سخنرانی ایشان درجمع بسیجیان گوش دادند .

انتهای پیام