زمان : 14 Aban 1401 - 15:39
شناسه : 176812
بازدید : 3611
گل‌گهر برنامه‌ای برای جذب بازیکن استقلال ندارد سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر: گل‌گهر برنامه‌ای برای جذب بازیکن استقلال ندارد یزدفردا: اصلا دوست نداریم با طرح این شایعات تمرکز بازیکنان به هم بخورد.

به گزارش یزدفردا: با اینکه هنوز فاصله زیادی تا اتمام نیم فصل اول باقی مانده،  هافبک ازبک استقلال که از ابتدای فصل هم اخباری پیرامون جدایی او از جمع شاگردان ساپینتو مطرح بود، دوباره تبدیل به هدفی جذاب برای اخبار نقل و انتقالاتی شده است به طوریکه امروز اخباری مبنی بر توجه قلعه‌نویی به عزیزبک آمانوف و حضور او در تیم گل گهر منتشر شد.

حیدر افسری سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر در این خصوص گفت: چنین اخباری اصلا صحت ندارد و در حالیکه بازیکنان ما مشغول استراحت و ریکاوری روحی هستند، با طرح این شایعات قصد بر هم زدن آرامش اعضای تیم ما را دارند. باشگاه گل گهر هیچ برنامه‌ای برای جذب بازیکنی از استقلال ندارد. ضمن اینکه سرمربی تیم نیز هنوز لیستی برای ورودی‌ها و خروجی‌ها ارائه نکرده است.

وی افزود: فعلا از تعطیلات لذت می‌بریم و با شروع دور جدید تمرینات نیز قطعا تمرکز تیم فقط روی بازی‌های باقی مانده نیم فصل اول و ارتقای رتبه در جدول رده بندی است. الان تیم خوبی داریم که نتایج خوبی گرفته و جایگاه خوبی هم به دست آورده است. اصلا دوست نداریم با طرح این شایعات تمرکز بازیکنان به هم بخورد. 

افسری گفت: قطعا امسال به دنبال کسب سهمیه آسیایی و حتی قهرمانی لیگ هستیم. کما اینکه سال گذشته هم همین شرایط را داشتیم اما آن اتفاقات و کسر امتیاز تیم ما را از مسیر خودش دور کرد. هرچند که بعد از کسر امتیاز هم جنگیدیم و در پایان فصل تیم چهارم جدول شدیم.