زمان : 10 Aban 1401 - 06:00
شناسه : 176705
بازدید : 3872
کدام گلر به قطر نمی‌رود؟ کدام گلر به قطر نمی‌رود؟ یزدفردا: به رغم اینکه مجله ورد ساکر لیست تیم ملی ایران در جام جهانی را با ۳ دروازبان اعلام کرد ولی تیم ملی با ۴ گلر به قطر می رود.

به گزارش یزدفردا: در حالی که کمتر از ۳ هفته دیگر تا آغاز جام جهانی باقی مانده است مجله ورلد ساکر لیست نهایی تیم ملی را منتشر کرد. در این لیست تیم ملی ۳ دروازبان به نام های علیرضا بیرانوند ، امیر عابدزاده و حسین حسینی وجود دارند ، ولی بر خلاف لیست مجله معتبر ورد ساکر به نظر می رسد که کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی در نظر دارد ۴ دروازبان را در لیست نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار دهد.

به همین منظور از بین پیام نیازمند و محمد رضا اخباری یکی شانس حضور در جام جهانی قطر را پیدا خواهد کرد. با توجه به اینکه پیام نیازمند سابقه ملی پوش شدن را بیشتر از اخباری دارد و ضمن اینکه اخباری در بازی تراکتور برابر سپاهان مرتکب اشتباه بزرگی شده بود، شانس سنگربان سپاهان بیشتر است.

نا گفته نماند با حضور ۴ دروازبان در لیست کی روش ، حسینی کاپیتان استقلال به عنوان یکی از ۳ گلر اصلی تیم ملی تضمین شده است و کاپیتان آبی پوشان اولین دوره جام جهانی را تجربه خواهد کرد.