زمان : 14 Mehr 1401 - 13:56
شناسه : 175736
بازدید : 3133
مهلت ثبت‌نام در سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه تمدید شد از سوی سازمان امور دانشجویان؛ مهلت ثبت‌نام در سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه تمدید شد یزدفردا: سازمان امور دانشجویان مهلت ثبت‌نام در سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه را تا ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۱ تمدید کرد.

به گزارش یزدفردا: با توجه به درخواست دانشگاه‌ها برای تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان در جشنواره دانشجویان نمونه و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، مهلت ثبت‌نام در جشنواره دانشجوی نمونه که تا پیش از این از دوم تا ۱۵ مهر ماه بود به مدت یک هفته تا ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

کلیه دانشجویان متقاضی دانشگاه‌های دولتی، غیر انتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین دانشگاه‌های، پیام نور و فرهنگیان می‌توانند ضمن مطالعه دقیق آیین‌نامه و شیوه‌نامه سال ۹۸ با مراجعه به سایت www.portal.saorg.ir و متقاضیان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مراجعه به سایت Nemooneh.behdasht.gov.ir نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره اقدام کنند.

داوری مرحله کشوری جشنواره دانشجوی نمونه نیز از ۱۴ آبان تا ۸ آذر صورت می‌گیرد و آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۱ در آذر ماه برگزار می شود.

مهلت اعلام شده تمدید نخواهد شد و پس از بسته شدن سامانه ثبت نام، درخواست‌هایی که ثبت نهایی نشده باشند، ارزیابی نخواهد شد.