زمان : 14 Mehr 1401 - 13:28
شناسه : 175731
بازدید : 3020
تلاش شبانه روزی پلیس برای دفاع از جان و مال و ناموس مردم فرمانده انتظامی استان یزد: تلاش شبانه روزی پلیس برای دفاع از جان و مال و ناموس مردم یزدفردا: فرمانده انتظامی استان یزد: پلیس در دفاع از حریم نظم و امنیت و جان و مال و ناموس مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

به گزارش یزدفرداسردار عباسعلی بهدانی فرد با صدور پیامی، فرارسیدن هفته فراجا را به اعضای این نهاد تبریک گفت.

در این پیام آمده است: هفته فراجا، گرامیداشت امنیت پایداری است که به حول و قوه الهی و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تلاش همه سبز پوشان و سبز اندیشان انتظامی در سراسر کشور ایجاد شده است.

امروز انتظامی کل کشور، خود را مفتخر به تاییدات فرمانده معظم کل قوا می‌داند و همچنان از دریافت نشان «مجاهدان واقعی فی سبیل الله» به خود می‌بالد و خرسند از آن است که مولا و مقتدایشان آنان را به چنین افتخار بزرگی نایل فرموده اند.

کارکنان پلیس همچنان به میثاق خود در دفاع از حریم نظم و امنیت و جان و مال و ناموس مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و بی شک تلاش و مجاهدت کارکنان سخت کوش انتظامی در مبارزه با ناهنجاری‌ها و مجرمان که با هدف ایجاد و حفظ امنیت شهروندان و رضایت مردم عزیز و همشهریان گرامی صورت می‌گیرد در نزد خداوند ماجور خواهد بود.

اینجانب هفته فراجا را به همه همکاران عزیز و خانواده‌های محترمشان که با همه مشکلات و کمبود‌ها همراه و همیار نظام و انقلاب می‌باشند، تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روز افزون شما را در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) مسئلت می‌نمایم.