زمان : 13 Mehr 1401 - 20:40
شناسه : 175714
بازدید : 3172
ایفاسرام تازه‌وارد شگفتی‌ساز شد/ مدافع عنوان قهرمانی بازهم باخت ایفاسرام تازه‌وارد شگفتی‌ساز شد/ مدافع عنوان قهرمانی بازهم باخت یزدفردا: تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مردان در آخرین مسابقه هفته دوم مغلوب ایفا سرام اردکان شد تا دومین شکست خود را تجربه کند.

به گزارش یزدفردا: هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور امروز (چهارشنبه 13 مهرماه) با شش دیدار در شهرهای رشت، سیرجان، اردکان، تهران، گنبد و ارومیه بدون حضور تماشاگران پیگیری ‌شد.

در آخرین دیدار این هفته تیم ایفاسرام اردکان در سالن آیت‌اله خاتمی اردکان میزبان شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی مسابقات بود و سه بر دو به پیروزی رسید.

شهداب یزد در ست های اول و دوم این مسابقه 25 بر 13 و 25 بر 22 به پیروزی رسید و یک امتیاز کسب کرد، اما در ست‌های سوم تا پنجم با امتیازهای 28 بر 26، 25 بر 23 و 15 بر 12 مغلوب حریف خود شد. شهدابی‌ها در هفته نخست نیز مغلوب هورسان شدند.

بدین ترتیب تیم ایفا سرام اردکان در نخستین سال حضور و در اولین مسابقه خود موفق به شکست مدافع قهرمانی شد تا نام خود به عنوان یکی از مدعیان این رقابت‌ها مطرح کند.

محمدحسین شفقی و اصغر حاجی‌کاظمی ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که دو ساعت و 33 دقیقه طول کشید.

این مسابقه با 20 دقیقه تاخیر به دلیل حضور برخی تماشاگران آغاز شد تا آنها را از سالن خارج کنند.

علیرضا قریب و سجاد خان بابازاده نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند که چهار کارت زرد و قرمز داشت. رضا عابدینی از ایفا سرام و کمک مربی شهداب کارت زرد دریافت کردند. تیم شهداب یزد کارت زرد تاخیر گرفت و مهدی مهدوی کاپیتان شهداب هم کارت قرمز از داور اول دریافت کرد.