زمان : 28 Tir 1401 - 16:58
شناسه : 174559
بازدید : 4595
کاروان دو چرخه سواری سرباز تا سردار بهاباد عازم کرمان شد با بدرقه گرم مردم ومسئولان بهاباد کاروان دو چرخه سواری سرباز تا سردار بهاباد عازم کرمان شد کاروان دوچرخه سواری بهاباد یزد با نام "سرباز تا سردار" روز سه‌شنبه پس از حضور در گلزار شهدا، این شهر را به مقصد مزار سردار دلها شهید سلیمانی در کرمان ترک کرد .

مدیر کاروان در مراسم عزیمت این افراد به ایرنا اظهار داشت: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و خصوصا سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشجوی شهید امیر حسین قربانی(شهید سانحه هوایی)، برای نخستین بار کاروان دوچرخه سواری سرباز تا سردار از شهرستان بهاباد عازم استان کرمان شد .

محمدحسن شیخ زاده بیان داشت: این کاروان ۲۰ نفره مسیر ۲۵۶ کیلومتری شهرستان بهاباد تا استان کرمان را با عبور از شهرهای بهاباد، آسفیچ، کوهبنان، زرند و چترو را طی و سپس به مزار سردار دلها در گلزار شهدای مسجد صاحب الزمان استان کرمان خواهد رفت.

وی گرامیداشت دهه امامت و ولایت، ارج نهادن به مقام شامخ این شهید، اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی و دیدار و عرض ارادت به خانواده شهید حاج قاسم را از دیگر اهداف سفر سه روزه این کاروان اعلام کرد.

انتهای پیام/