زمان : 17 Tir 1401 - 16:44
شناسه : 174415
بازدید : 5914
رزمایش  الی بیت المقدس 12 در بهاباد برگزار شد با حضور دستگاههای خدمات رسان ومسئولان رزمایش الی بیت المقدس 12 در بهاباد برگزار شد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت : رزمایش الی بیت المقدس 12 با محوریت امداد ونجات و مردم یاری با حضور فرماندار، جمعی ازمسئولان ودستگاههای خدمات رسان روز جمعه در منطقه جعفرآباد شهرستان بهاباد برگزارشد .

سرهنگ سعید دهقان درحاشیه برگزاری این رزمایش  هدف از اجرای این رزمایش، را نمایش اقتدار و مشارکت نیروهای مردمی در برقراری امنیت پایدار و حفظ امنیت درسطح جامعه، ارتقا توان آمادگی و رزمی گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر، نمایش اقتدار ، وحدت و هم‌دلی و تجدید میثاق با شهدای والامقام و تجدید بیعتی دیگر با فرماندهی کل قوا و کسب آمادگی لازم برای مقابله با تهدیدات دشمن برشمرد.

وی  با اشاره به جزئیات این طرح افزود: این رزمایش با هدف مقابله با حوادث و بلایای طبیعی‌ و با رعایت اصول پدافند غیرعامل در محیط شهری و ایجاد آمادگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان بهاباد در بالاترین حد امکان برگزارشد..

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد بیان داشت :همچنین شرکت کنندگتان دراین رزمایش عملیات امداد و نجات و مقابله با حوادث غیرمتقربه و اقدامات امدادی و مردم‌یاری را در قالب رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۲ انجام دادند.

وی ابراز داشت: این گردان‌های امداد و نجات و مردم‌یاری برای کمک به مردم در کنار دستگاه‌های امداد و نجات و خدمات‌رسان شهرستان بهاباد در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی احتمالی شکل گرفته‌اند.

دهقان اضافه نمود: خدا را شاکریم با همدلی میان مسئولین و همه سربازان و بسیحیان این رزمایش به منصه ظهور رسید و امروز شاهد عزم و اراده قدرت بسیجیان در شهرستان روانسر هستیم.

 سرهنگ دهقان افزود: امروز در بهاباد با برگزاری این رزمایش که با حضور پرشور بسیجیان سلحشور توانستیم یکبار دیگر برگ زرینی در دفتر نظام ثبت و ضبط کنیم و این عزم و اراده پا بر جا است و استکبار جهانی بداند که توان چشم زخمی به نظام اسلامی را ندارد.

وی با بیان اینکه این گردان‌ها توانایی ارائه خدمات در تمام زمینه‌های امدادی و خدماتی را دارند، تصریح کرد: رسالت بسیج در کنار مردم بودن است و از این رو از ظرفیت بسیج برای کمک‌رسانی استفاده می‌شود.

فرمانداربهاباد درسخنانی دراین رزمایش ضمن حضور به موقع دستگاههای اجرائی وخدمات رسان ونیروهای امداد ونجات و اورژانس  وآتش نشانی افزود: امروز بسیجیان با برگزاری این رزمایش نشان دادند که از توان رزمی بسیار بالایی برخوردارند که حاصل این رزمایشها، وجود امنیت پایدار در کشور بوده و برای حفظ نظام باید دشمن خود را خوب بشناسیم و اجازه نفوذ ندهیم.

علیرضا تیموری  تصریح کرد: حضوردراین رزمایش نشان دهنده قدرت بسیجیان برای مقابله با تهدیدات احتمالی و آمادگی نیروهای مردمی برای دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی است.

فرماندار بهاباد اضافه کرد: بسیج نمادی ارزشمند از ظرفیت انقلابی مردم ایران برای ایستادگی در برابر قدرتهای شرق و غرب و مزدوران آنها است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان بهاباد برروی گسل زلزله قرارداردوبا  با حوادثی نظیر فرونشست زمین و سیل مواجه است و ضروریست دستگاه های اجرایی در بالاترین حالت آمادگی قرار بگیرند، تاکید کرد: رزمایش امداد و نجات و مردم یاری با موضوع امداد ونجات ومردم یاری زلزله و سیل با استقرار دو گردان بیت المقدس برادران و یک گردان کوثر خواهران بسیج اجرا  درروستای قدیم جعفرآباد بهاباد  ب موفقیت اجراشد .

تیموری افزود: این حرکت در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی به خصوص پیگیری منویات مقام معظم رهبری برای انجام بهتر ماموریت‌های بسیج با همکاری دستگاه‌های مختلف صورت گرفته است.

فرماندار بهاباد وجود بسیج را سبب عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و افزود: حضور بسیجیان همواره بر هم زننده نقشه‌های دشمنان است و در راستای جذب، سازماندهی، آموزش، ارتقای سطح کیفی و آمادگی همه جانبه نیروهای بسیجی این رزمایش برگزار شده است.

چون شهرستان بهاباد برروی گسل زلزله ففعال قراردارد وماهانه چندین زمین لرزه در این شهرستان احساس میشود بدین منظور مانورامداد ونجات ومردم یاری با هدف آموزش کمک در هنگام مخاطرات به زلزله زدگان ومناطق بحرانی درروستائی که همیشه زلزله می آمده انجام شده است .

انتهای پیام/