زمان : 08 Tir 1401 - 17:58
شناسه : 174290
بازدید : 4759
دومین المپیاد ورزش کارگری استان در سال جاری بزودی آغاز می شود سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: دومین المپیاد ورزش کارگری استان در سال جاری بزودی آغاز می شود کارگران شرکت کیان ایساتیس پارس یزد در هفته مبارزه با مواد مخدر با اجرای پویش دوشنبه های ورزش کارگری به جمله «همه با هم-نه به اعتیاد» معنا بخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: در این همایش ابراهیم زینل پور سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و فاه اجتماعی ضمن اشاره به نقش ورزش در سلامت جامعه شریف کارگری گفت: امروزه آسیب های اجتماعی زیادی از جمله اعتیاد به مواد مخدر افراد جامعه را تهدید می کند و کارگران هم با توجه به خستگی های ناشی از کار در معرض روی آوردن به این آسیب خانمان سوز قرار دارند.

زینل پور ادامه داد: ورزش کردن در محیط کار یک راهکار موثر در رفع خستگی ناشی از فعالیت های شغلی است و از طرفی به سلامت جسم و روح کارگران نیز کمک می کند.

وی به برگزاری المپیاد ورزش کارگری در سال گذشته اشاره ای کرد و اظهار کرد: یکی از رسالت های مهم مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی توجه به نشاط و ورزش جامعه شریف کارگری است؛ سال گذشته برای اولین بار المپیادی شامل 7 رشته ورزشی را ویژه کارگران عزیز در محل کارشان برگزار کردیم که با استقبال و بازخوردهای خوبی همراه بود و در سال جاری دومین المپیاد  نیز برنامه ریزی و برگزار می شود.

در ادامه کارگران شرکت زیر نظر محمدحسین کرمی یکی از مربیان مجموعه ورزشی کارگران دقایقی را به حرکات کششی و نرمشی پرداخته و به منظور ایجاد شور و نشاط بیشتر یک دوره مسابقه طناب کشی ویژه آقایان و مسابقه هدف زنی با توپ ویژه بانوان شاغل در شرکت برگزار و به نفرات برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

گفتنی است این برنامه توسط عوامل برنامه «زندگی سلام» شبکه یزد ضبط و در روزهای آتی از این شبکه پخش می شود؛ همچنین نمایشگاه عکس مبازره با خشم و آسیب های اجتماعی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در محیط شرکت برگزار شد.