زمان : 02 Tir 1401 - 21:07
شناسه : 174214
بازدید : 13313
رییس شورای اردکان استعفا دهید جناب استاندار موافقت فرمایید سردبیر یزدفردا جلالی رییس شورای اردکان استعفا دهید جناب استاندار موافقت فرمایید طی چند ماه گذشته بارها از طریق رسانه ها شنیدیم که شورای شهر اردکان تهدید به استعفا کرده اند.

با استدلال شورای شهر اردکان که تمام این جو سازهای و تشویش اذهان عمومی را وظیفه خود می دانند به دلیل اینکه افرادی که به انها رای داده اند درخواستشان این است که نگذارند یکی از بخش های شهرستان پیشرفت نکند ،با این استدلال این حق شامل مردم بهاباد،بافق،یزد،مهریز،ابرکوه،خاتم و تک تک افراد روستاهای که هنوز حداقل امکانات رفاهی را از آنها دریغ کرده اند ،هم می شود .

اگر کمی به آرای اعضای شورای شهر اردکان بنگریم ریاست این شورا با ۶۷۵۰ رای به عنوان نفر اول به شورای شهر اردکان راه یافته اند و در دوره قبل با اختصاص ۵۶۹۵ رای نتوانسته به شورا راه پیدا کند و تنها نفر دهم انتخابات شورا شده بودند و با عدم اقبال عمومی به حضور در انتخابات در دوره فعلی و با حمایت همه جانبه نماینده مردم شریف اردکان با ۱۰۵۵ رای بیشتر از دوره قبل نفر اول شورای شهر شده به کرسی ریاست شورا هم تکیه زده و هر روز برای مشغول کردن مردم شهر اردکان و پرت کردن حواس مردم این شهر از ضعف در مسائل شهری و نداشتن کارنامه درخشان در شهر ،با ادعای اینکه اگر بدون اجازه ما برای شهری دیگر در شهرستان تصمیم بگیرد، ما استعفا می دهیم.

اگر کسانی که روحیه محترمین در شورای اردکان را بشناسند، قطعا بر این اعتقاد خواهند بود ، هرگز آنها نه به استعفا فکر می کنند و نه این کار را انجام می دهند و این عمل را تنها برای عدم ریزش آرای نماینده محترم مجلس می کنند که مردم مناطق خرانق و ساغند و رباط و...انجام می دهند که نماینده محترم بتوانند خود را مدافع مردم این مناطق بدانند.

همان مردمی که در ابتدای متن آوردیم تنها درخواستشان این است که رییس محترم شورای شهر اردکان استعفای خود را کتبا اعلام و بقیه شورا هم آن را تایید کنند و در پایان هم از استاندار محترم هم درخواست دارند، برای پایان دادن به جو سازی ها و تشویش اذهان عمومی با استعفای آنها موافقت کنند تا با حضور افراد ذخیره حداقل شورای شهر اردکان در فضای آرام برای برنامه ریزی شهر اردکان تلاش خود را انجام دهند .
حداقل مردم در شرایطی که مشکلات معیشتی دارند و هرروز توسط رسانه های جهانی ناامید تر به زندگی نگاه می کنند با دیدن خدمات شهری مناسب در اردکان به زندگی امیدوارتر شده و اردکان الگویی برای دیگر شهرها تبدیل شود .

ارائه خدمت به مردم بدون تلاش برای نابودی دیگر شهرها و سعی در عقیم ماندن طرح هایی که برای دیگر شهرها و بخشهای شهرستان اردکان وشهرهای استان تنها روزنه امید برای آینده شان می باشد، بتواند شهری نمونه با بهره برداری طرح ها و خدمات نوینی که الگویی برای کل کشور باشد ،بشود .

در پایان امید است تلاش شود تا کسانی تصمیم گیر شورای شهر اردکان می شوند که پیشرفت استان آنها را شاد کند . نه اینکه برای جلوگیری از پیشرفت دیگر شهرها، دست به جو سازی و تشویش اذهان عمومی بزنند .

این افراد با ادعای استعفا که خود بهتر از همه می دانند که این اولین و اخرین باری بوده که تقی به توقی خورده و آنها توانسته اند این کرسی که متعلق به بزرگانی همچو مهندس امیری ها بوده و... هست به خود اختصاص دهند ، و هرگز با استعفا این فرصت را از خود نمی گیرند، و فقط هدف از مطرح نمودن استعفا بازی با افکار عمومی است.و جلوگیری از برنامه اای دولت مردمی که رهبری بارها از آن حمایت کرده و حمایت از آن را در اولویت قرار داده است.

سردبیر یزدفردا جلالی