زمان : 23 Khordad 1401 - 13:07
شناسه : 174118
بازدید : 9037
قبور شهدای گمنام بهاباد غبارروبی شد به مناسبت هفته جهاد کشاورزی قبور شهدای گمنام بهاباد غبارروبی شد درمراسمی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با حضور مدیرو مسئول نمایندگی ولی فقیه وکارکنان جهاد کشاورزی بهاباد قبور مطهر شهدای گمنام این شهرستان غبارروبی و عطر افشانی شد.

مسئول  دفترنمایندگی ولی فقیه درجهاد کشاورزی بهاباد در این مراسم در سخنانی با تبریک هفته جهاد کشاورزی به تلاش گران عرصه جهاد وسازندگی  وبا گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای گمنام  وشهدای جهادگرگفت: امروز در مراسم غبارروبی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون پیمان می‌بندیم که خدمتگزار مردم و تلاش در انجام راه و هدف شهدا باشیم و در این راه الگوی ما راه و روش باز مانده از خون شهدا است.

حجت الاسلام محمد صمصامی با بیان اینکه امنیت وآرامش امروز را مدیون خون شهدا و جانفشانی های ایثارگران هستیم افزود : شهدای ما همه ولایی بودند و امنیت و آرامش کشور را مدیون خون پاک این عزیزان هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاوری بهاباد با بیان اینکه مهمترین وظیفه و تعهد ما این است که پاسدار خون شهدا و تداوم بخش راه شهیدانمان باشیم، گفت: استقلال، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی ره آورد خون شهدا و از آثار و فداکاری همه جانبازان و آزادگان است.

شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و نثار گل به مزار شهدا، بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای معظم و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

شهرستان بهاباد 158 شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است که از این تعداد 5 تن از شهدا از شهدای جهاد سازندگی میباشند .

انتهای پیام/