زمان : 04 Khordad 1401 - 09:46
شناسه : 173943
بازدید : 6934
سرود "سلام فرمانده" در بهاباد یزد طنین انداز شد به مناسبت هفته مقاومت وپیروزی سرود "سلام فرمانده" در بهاباد یزد طنین انداز شد همخوانی سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان دهه نودی های بهاباد در محل مقبره آخوند ملا عبدالله بهابادی شهرستان با حضور پرشور آنها برگزار شد.

مدیرآموزش و پرورش بهاباد در حاشیه اجرای سرود سلام فرمانده اظهارداشت : سرود سلام فرمانده با هدف به تصویر کشیدن عشق و ارادت دهه نودی‌های ایران اسلامی به امام زمان (عج) در اکثر شهرهای کشور اجرا می‌شود.

حسن رزاقی بهابادی افزود: فروردین ماه امسال نماهنگ و سرود سلام فرمانده با صدای ابوذر روحی و به تهیه کنندگی حجت‌السلام سعید نعیمی تهیه و منتشر شد که خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و این روزها بارها در شبکه‌های مختلف تلویزیون با ویدیوهای حماسی و مردمی بازپخش می‌شود.

وی اظهارداشت: مردم فهیم و ولایتمداربهاباد با اجرای این سرود نشان دادند که تا زمان تحویل پرچم انقلاب به حضرت ولیعصر (عج) پای نظام ، رهبری  و انقلاب اسلامی ایستاده اند.

اجرای این سرود همگانی با همکاری اداره آموزش وپرورش و ناحیه مقاومت بسیج وبا حضور پرشور دانش آموزان بهابادی در مقبره آخوند ملا عبدالله بهابادی بهاباد برگزارشد.

این روزها سرود شعر سلام فرمانده به یکی از محبوب‌ ترین سرودها بین دانش آموزان تبدیل شده است. این سرود زیبا برای نخستین بار در مسجد جمکران توسط گروه سرود ۳۱۳ نفری به مناسبت نیمه شعبان و در وصف امام زمان (عج) اجرا شد و سپس مورد استقبال بسیاری از دانش آموزان به ویژه دانش آموزان دهه نودی قرار گرفت.

انتهای پیام/