زمان : 06 Esfand 1400 - 14:21
شناسه : 171819
بازدید : 3917
آئین رونمائی از کتاب پرواز سبز دربهاباد برگزارشد با حضورامام جمعه وسرپرست فرمانداری بهاباد صورت گرفت : آئین رونمائی از کتاب پرواز سبز دربهاباد برگزارشد به مناسبت شانزدهمین سالگرد شهادت تنها شهید مبارزه با مواد مخدرسروان شهید رمضان فتوحی اولین جلد از مجموعه کتاب‌های معرفی شهدای نیروی انتظامی با عنوان «پرواز سبز» به نویسندگی فرزند شهید فتوحی و با حضورسرپرست فرمانداری بهاباد و امام جمعه درمهدیه بنستان بهاباد رونمائی شد .

درآئین رونمائی این کتاب فرزند شهید فتوحی درگفتگوئی افزود :  تالیف کتاب زندگی شهدا موجب می‌شود تا جوانان ما بیشتر با سیره و روش زندگی این بزرگمردان آشنا  شوند، باید خاطرات شهدا بازگو شود و به رشته تحریر درآید تا رشادت‌های این بزرگمردان ماندگار شود.

وی با بیان اینکه اطلاعات این کتاب به همت فرزند شهید گرد آوری شده و به قلم رویا نظری به رشته تحریر درآمده، اظهار داشت: چاپ کتاب نیز به همت انتشارات خط شکنان وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت گرفت.

فتوحی بیان داشت : معرفی شخصیت، زندگینامه، وصایا، خاطرات و فداکار‌های شهدای نیروی انتظامی از اهداف اصلی این کتاب به شمار می‌آید.

او زنده نگهداشتن یاد شهیدان و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: در نخستین جلد به تشریح زندگی شهید مدافع وطن سروان رمضان فتوحی بنستانی پرداخته شده است.

نیروی انتظامی یزد در مجموع ۱۷۲ شهید و ۳۱۵ جانباز تقدیم انقلاب کرده است.