زمان : 04 Esfand 1400 - 16:00
شناسه : 171759
بازدید : 5402
رشد، ارتقاء و تاسیس تعاونی های برای ایجاد اشتغال به صورت جدی دنبال می شود مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در اشکذر: رشد، ارتقاء و تاسیس تعاونی های برای ایجاد اشتغال به صورت جدی دنبال می شود با توجه به 22 هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی و آمار قابل توجه کارگران شهرستان و حجم بالای کار، دائر بودن نمایندگی تعاون، کار در شأن این شهرستان نیست و به جد دنبال می کنیم که نمایندگی به اداره ارتقاء پیدا کند.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در مراسم تکریم و معارفه سرپرست های نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اشکذر گفت: هر شخصی که مسئولیتی بر عهده اش گذاشته می شود، در مراسم معارفه خود باید به یاد مراسم تکریم نیز باشد تا وقتی که مسئولیتی را واگذار می کنیم، کارنامه قابل قبولی را از خوب بر جای بگذاریم.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات زارع سرپرست پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اشکذر گفت: با تغییر دولت ها فصل جدید باز می شود که عده دیگری بتوانند فرصت داشته باشند تا توانمندی خود را به منصه ظهور برسانند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه شهرستان اشکذر دارای جامعه کارگری قابل توجهی است تاکید کرد: با توجه به 22 هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی و آمار قابل توجه کارگران شهرستان و حجم بالای کار، دائر بودن نمایندگی تعاون، کار در شأن این شهرستان نیست و به جد دنبال می کنیم که نمایندگی به اداره ارتقاء پیدا کند.

وی با بیان اینکه در حوزه های مختلف، جامعه کارفرمایی، کارآفرینان و کارگری شهرستان در همه حال یاری گر این اداره بوده اند تصریح کرد: همراهی جامعه کار و تولید و مسئولین شهرستان، باعث شده که علیرغم جمعیت کارگری بالایی که شهرستان دارد، شاهد کمترین حواشی در آن باشیم که نشان از رشد و ارتقاء جامعه کارگری و کارفرمایی اینجا دارد.

این مقام مسئول استانی با اشاره به اینکه احداث مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران شهرستان باید پیگیری شود و اجرا شود گفت: با همکاری کارفرمایان، خیران و دولت این مجموعه برای ایجاد نشاط و آرامش روحی و جسمی کارگران همانند دیگر شهرستان های استان باید احداث شود.

وی در پایان سخنان خود از سرپرست جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اشکذر خواست رشد و ارتقاء تعاونی ها و ایجاد تعاونی ها را جزء اولویت های خود قرار دهد و تاکید کرد: در سیاست های کلان وزارت، ایجاد اشتغال با توسعه تعاونی ها برنامه ریزی و زیرساخت هایی نیز برای ایجاد اشتغال فراهم شده که بزودی ابلاغ می شود.