زمان : 02 Esfand 1400 - 14:33
شناسه : 171707
بازدید : 5651
برگزاری شانزدهمین مرحله رزمایش مواسات در اشکذر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر: برگزاری شانزدهمین مرحله رزمایش مواسات در اشکذر همزمان با ماه مبارک رجب و اعیاد رجبیه شانزدهمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه با همت خیرین و بسیجیان شهرستان اشکذر در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش یزدفردافرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر گفت: در شانزدهمین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه، تعداد ۶۰۰ بسته معیشتی شامل اقلام غذایی بین نیازمندان شهرستان توزیع می شود.

سرهنگ حسین هاتفی افزود: ارزش ریالی این مرحله از رزمایش بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان بوده که با همت مالی خیرین شهرستان جمع آوری شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: رزمایش مواسات و کمک مومنانه در ماه شعبان و رمضان نیز در مناطق مختلف شهرستان تدوام یابد.

خبر دیگر از اینکه، در مراسمی از زحمات سید محمد میرحاجی رئیس سابق بهزیستی اشکذرتقدیر و جمال پایدار به عنوان رئیس جدید بهزیستی شهرستان اشکذر معرفی شد.

سرپرست بهزیستی استان در این مراسم گفت: چشم امید ما به حمایت‌ها و کمک‌های خیرین، تشکل‌های غیردولتی و موسساتی است که یک تنه مسئولیت‌ها و شرح وظایف بهزیستی را پذیرفته اند.

رضا ابهت با بیان اینکه مسکن مددجویی، اشتغال و مناسب سازی معابر برای جامعه هدف بهزیستی در اولویت این اداره کل خواهد بود، افزود: تلاش خواهیم کرد تا بر مبنای برنامه مدون، مهمترین برنامه‌های جامعه هدف بهزیستی را با جدیت دنبال کنیم.