زمان : 04 Bahman 1400 - 10:00
شناسه : 170978
بازدید : 3840
60 دانش آموز دختربهابادی سن به  تکلیف رسیدن خودراجشن گرفتند به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا و امام خمینی ره صورت گرفت 60 دانش آموز دختربهابادی سن به تکلیف رسیدن خودراجشن گرفتند جشن تکلیف 60 نفر از دانش اموزان دختر آموزشگاههای سمیه و شهید بهابادی بهاباد همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ره با حضور جمعی ازمسئولان ومدیر آموزش و پرورش بهاباد درمهدیه این شهرستان برگزارشد .

جشن  تکلیف 60 نفر از دانش اموزان دختر آموزشگاههای سمیه و شهید بهابادی بهاباد همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ره با حضور جمعی ازمسئولان ومدیر آموزش و پرورش بهاباد درمهدیه این شهرستان برگزارشد .

مدیرآموزش وپرورش بهاباد درمراسم جشن تکلیف دانش آموزان بهابادی که با حضور60 دانش آموز دختر در مهدیه برگزار شد گفت: امروز تعداد زیادی از دانش‌آموزان دختر شهرستان بهاباد به سن تکلیف رسیدند و به مهمانی بندگی خداوند دعوت شدند.

او در ادامه با تأکید بر اینکه جشن تکلیف سرآغازی برای مرحله جدید از زندگی است، گفت: جشن تکلیف الهی در سراسر زندگی بسیار اهمیت دارد از این‌رو جشن عبادت و بندگی جشن مهمی بوده و رسیدن به تکلیف نشان‌دهنده آمادگی انسان برای به جا آوردن فرامین الهی است.

رزاقی با بیان اینکه جشن تکلیف بزرگترین عید زندگی و عبودیت انسان است، اظهار کرد: دانش آموزان با ورود به سن تکلیف باید با کمک گرفتن از قلب، اعضا، جوارح، باورها و اعتقادات، مواظب اخلاق و رفتار خود نیز باشند.

وی جشن تکلیف دانش آموزی را به عنوان یکی از برکات زیبای جامعه اسلامی دانست که نقش مهمی در نهادینه کردن احکام اسلام در جامعه دارد، بیان کرد: برگزاری مراسم جشن تکلیف دانش آموزان در راستای ترویج فرهنگ دینی قرآنی و توسعه عفاف و حجاب در مدارس و جامعه انجام گرفته تا روح معنوی در جامعه حاکم شود.

در این مراسم آموزش‌هایی در زمینه چگونه نماز خواندن، رعایت حجاب، اصول دین و برخی از احکام تازه مکلفین در قالب قصه و شعر به دانش‌آموزان ارائه شد.

انتهای پیام/