زمان : 02 Bahman 1400 - 15:51
شناسه : 170943
بازدید : 3096
کاهش مصرف گاز راه برون رفت ازشرایط بحرانی استانداریزد: کاهش مصرف گاز راه برون رفت ازشرایط بحرانی استانداریزد: باتوجه به سرمای شدید، در یکی دو روز اخیر در حوزه گاز خانگی، اداری وصنعتی به طور موقت کاهش مصرف را شاهد هستیم تا از شرایط بحرانی عبور کنیم.

به گزارش یزدفردافاطمی درنشست ستاد مدیریت بحران استان یزد گفت: کاهش مصرف گاز باید در اولویت اجرایی تمام اصناف و واحد‌های تولیدی استان یزد قرار گیرد.

فاطمی، تامین  گاز خانگی ومراکز تجاری، گلخانه‌ها و جایگاه‌های سی ان جی را خط قرمز مدیریت استان یزد برشمرد و افزود:با توجه به شرایط بحرانی کشور در یکی دو روز اخیر مقرر شد در حوزه گاز خانگی، اداری وصنعتی به طور موقت کاهش مصرف گاز را داشته باشیم تا از شرایط بحرانی عبور کنیم.

فاطمی همچنین از اهالی رسانه خواست تا در زمینه کاهش مصرف گاز اطلاع رسانی لازم را به مردم داشته باشند.
وی گفت: با مدیریت سعی می‌کنیم تا در زمینه تامین گاز خانگی، مرغداری‌ها، گلخانه‌ها ونانوایی‌ها در استان یزد مشکلی بروز نکند.

استانداریزد گفت:در حوزه صنایع، نیروگاه‌ها وواحد‌های کاشی و سرامیک قرار شد به طور موقت کاهش مصرف گاز را داشته باشیم وسعی می‌کنیم که کمترین آسیب به صنایع تولیدی وارد شود.

با توجه به سردی و برودت هوا مصرف گاز در کشور افزایش فزاینده داشته و در استان یزد هم افزایش ۶ درصدی مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری را شاهد بوده ایم و این مهم موجب شد تا برای صرفه جویی و کاهش مصرف گاز ستاد مدیریت بحران استان یزد با حضور دستگاه‌های عضو در یزد تشکیل شود.