زمان : 02 Bahman 1400 - 15:36
شناسه : 170941
بازدید : 3923
برنامه های دهه فجرمردمی و مسجد محور باشد سرپرست فرمانداری بهاباد : برنامه های دهه فجرمردمی و مسجد محور باشد سرپرست فرمانداری بهاباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از غیرت دینی مردم کشورمان بوده و اکنون نیز برنامه های بزرگداشت دهه فجر باید کاملا مردمی باشد گفت: برنامه های دهه فجر باید مردمی و مسجد محور باشد .

علیرضا تیموری  در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی برنامه های ستاد دهه فجروچهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب  اسلامی شهرستان بهاباد که درمحل فرمانداری این شهرستان برگزارشد درسخنانی با تبریک ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد حضرت امام خمینی ره بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران و با بیان ایکه برنامه های دهه فجر امسال درشهرستان باید هرچه با شکوهتر وبارعات پروتکل های بهداشتی برگزارشود اظهارداشت با توجه به تقارن ایام الله دهه فجر با ماه رجب و مباحث معنوی این ماه، در این ایام حضور مردم در مساجد را شاهد هستیم که از این فرصت حضور باید برای اجرای برنامه های مردمی استفاده کرد.

تیموری بیان داشت : تمامی ظرفیتهای دستگاههای اجرایی و نهادها باید برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر و برپایی برنامه های آن جهت دهی شوند.

سرپرست فرمانداری بهاباد با بیان اینکه یکی از اهداف گرامیداشت این دهه، انتقال پیام انقلاب اسلامی به نسل جوان است، افزود: دهه فجر فرصت مناسبی از تبیین اهداف انقلاب و یادآوری رشادت ها به نسل امروز است.

وی تصریح کرد: این انقلاب با وحدت و فداکاری مردم و رهبری دینی شکل گرفته و ما وظیفه سنگینی در قبال آن داریم؛ دشمنان برای شکست و براندازی این نظام و انقلاب تلاش زیادی کرده‌اند اما تاکنون موفق نشده و نخواهند شد.

تیموری با بیان اینکه دهه فجر امسال باید به صورت ویژه و باشکوه ‌تر برگزار شود افزود: انقلاب اسلامی متعلق به همه آحاد مردم و همه جریان‌ها است و همه باید در برگزاری باشکوه برنامه‌ها مشارکت کنند.

درادامه این جلسه مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهاباد هم درسخنانی برهرچه باشکوهتربرگزارکردن برنامه های دهه فجر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت : مسئولان باید بستررا برای حضور همه مردم در دهه فجر فراهم کنند، فراگیری باید یکی از مبناهای مراسم در دهه فجر قرار گیرد، تغییرات امسال محسوس باشد تا فرمان رهبری به دست ما بتواند جلوه پیدا کند.

حسین زینلی با اشاره براینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است افزود: دهه فجر فرصت مناسب برای روشنگری و تبیین اهداف عالی و ثمرات انقلاب اسلامی است.

وی در خصوص برگزاری مراسم دهه فجر امسال گفت: روح برگزاری مراسم ایام‌الله دهه فجر باید با رویکرد تبیینی و همراه با جهاد روایت‌گری در مقابل تحریف و دروغ و فریب رسانه‌ای دشمن باشد.

زینلی با بیان اینکه امسال باید چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت برگزار شود، اظهار کرد: دهه فجر، رزمایش مردمی در مقابل نظام سلطه برای پشتیبانی از انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید براینکه نسل جوان و نوجوان باید با ارزش‌های دوران انقلاب اسلامی آشنا باشد، انتقال ارزش‌ها و مفاهیم را به این نسل ضروری دانست و گفت: بهره مندی از نسل جوان در الگوسازی فعالیت‌ها در دهه فجر امری الزامی است.

درپایان جلسه به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر امسال، 16 کمیته ستاد دهه فجر در شهرستان تشکیل و وظایف آنها مشخص شده است.

همچنین دراین جلسه مسئولین ادارات ونهادها درخصوص برنامه ریزی برنامه های دهه فجر بحث وتصمیم گیری کردند.

جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی برنامه های دهه فجر شهرستان بهاباد به ریاست سرپرست فرمانداری وبا حضور امام جمعه و اعضای ستا د بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بهاباد درسالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

انتهای پیام/