زمان : 19 Dey 1400 - 16:12
شناسه : 170627
بازدید : 4531
دفتر خبرگزاری دانش آموزی پانا در بهاباد افتتاح شد با حضور منصور کریمی رییس سازمان دانش آموزی استان یزد، دفتر خبرگزاری دانش آموزی پانا در بهاباد افتتاح شد دفتر خبرگزاری دانش آموزی پانا در بهاباد روزیکشنبه در مراسمی با حضور منصور کریمی رییس سازمان دانش آموزی استان یزد، مدیر و معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش در کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی این شهرستان افتتاح شد .

کریمی از پانا به عنوان رسانه دانش آموزی یاد کرد و گفت: این نهاد علاوه بر انعکاس اخبار حوزه آموزش و پرورش، اخبار دیگر حوزه ها را هم منعکس می کند.

وی بیان کرد: نقش خبرنگاران در توسعه ارتباطات و کاربرد رسانه های گروهی و ارتقای سطح آگاهی و دانش جامعه انکار ناپذیر است و تلاش آنها می تواند زمینه ساز توسعه همه جانبه باشد.

کریمی اضافه کرد: کسب مهارت و مهارت آموزی در دستور کار بخش های مختلف سازمان دانش آموزی اعم از تشکیلات پیشتازان، پانا و مجلس دانش آموزی قرار دارد  تا منجر به کسب اعتماد به نفس، توانمندی و هم افزایی شود.

این فعال رسانه ای عنوان کرد: پانا یک نهاد دانش آموزی است که همگام با رسانه های دیگر فعالیت می کند، باید به سمتی پیش برود که در عرصه اطلاع رسانی آموزش و پرورش پیشتاز باشد.

به گفته کریمی هر مدرسه باید یک خبرنگار داشته و آموزش خبرنگاری در اولویت کارها باشد.