زمان : 10 Dey 1400 - 20:02
شناسه : 170457
بازدید : 4537
کاهش کارمزد تسهیلات مسکن جوانان تفت استاندار یزد: کاهش کارمزد تسهیلات مسکن جوانان تفت استاندار یزد: کارمزد تسهیلات مسکن جوانان از هجده درصد به پنج درصد کاهش خواهد یافت.

به گزارش یزدفردافاطمی در بازدید از طرح ملی مسکن تفت بابیان اینکه پیگیر کاهش کارمزد تسهیلات مسکن جوان هستیم گفت: طرح اقدام ملی مسکن در شهر تفت باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن با حداقل هزینه و بهترین کیفیت تکمیل می شود.

استاندار افزود: طولانی شدن پروژه، سبب نارضایتی مردم شده و باید سریع‌تر تکمیل شود.

فاطمی نام این طرح را به یاد سردار دلها، شهید سلیمانی نام گذاری کرد و پیشنهاد داد برای پروژه تابلوی زمان بندی نصب شود تا مردم در جریان زمان بندی تکمیل آن قرار گیرند.

استاندار یزد با بیان اینکه هزینه پروانه شهرداری تفت بیش از حد معمول است، اظهار داشت: باید به نفع مردم هزینه‌ها را کاهش دهیم تا قیمت تمام شده کمتر شود و نباید کمبود‌های مالی ارگان‌ها به واسطه طرح‌های مسکن جبران شود.

 فاطمی با اشاره به درخواست تعدادی از متقاضیان مبنی بر تکمیل پروژه توسط خودشان تصریح کرد: موضوع در شورای مسکن استان مطرح شد و چون پروژه آپارتمانی است امکان واگذاری به خود مردم وجود ندارد.

استاندار یزد با بیان اینکه پروژه اقدام ملی مسکن در دولت گذشته شروع شد، افزود: با روی کار آمدن دولت سیزدهم این پروژه‌ها سرعت گرفت و در تلاش هستیم تا در کوتاه‌ترین زمان و با حداقل قیمت به اتمام برسد.

گفتنی است طرح ۱۶۰ واحدی اقدام ملی در تفت حدود دو سال از ثبت نام متقاضیان آن میگذرد و در سال آینده تکمیل و به متقاضیان واگذار خواهد شد.