زمان : 10 Dey 1400 - 14:10
شناسه : 170445
بازدید : 3960
حماسه ماندگار ۹دی بی ‌نظیرترین حرکت مردمی در حفاظت از نظام جمهوری اسلامی ایران بود/ حماسه 9 دی، در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار و عبرت آمیز است امام جمعه موقت بهاباد : حماسه ماندگار ۹دی بی ‌نظیرترین حرکت مردمی در حفاظت از نظام جمهوری اسلامی ایران بود/ حماسه 9 دی، در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار و عبرت آمیز است حماسه ماندگار ۹دی بدون شک بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی در صحیفه تاریخ مبارزات مردم ایران رقم زد گفت : 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام  محمد علی اخوان بهابادی روز گذشته  درآئین گرامی داشت حماسه نهم دی که با حضور  فرماندار مسئولان ادارات ونهادها وبسیجیان و اقشاتر مختلف مردم وخانواده های شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی درمسجد جامع این شهربرگزارشددرسخنانی   با اشاره به اینکه روز نهم دی روز مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است  اظهارداشت : روز نهم دی روز مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است  ، روز بصیرت، حضور در میدان، دفاع از ارزش‌ها و نه گفتن به کسانی بود که ارزش‌ها را زیر پا گذاشتند.

امام جمعه موقت بهاباد با بیان اینکه حماسه ۹ دی باید به نسلهای بعد منتقل شود و یکی از مسائل و موضوعات جهاد، تبیین و روایت همین حماسه است افزود: فتنه‌گران در سال 88 دست به هر جنایتی زدند و با بی‌حرمتی به عاشورای حسینی شعار بر ضد اصل ولایت ‌فقیه سر دادند که نشان دهنده حضور منافقانه آنها در کنار امام خمینی(ره) بود.

اخوان با اشاره به اینکه ادعای تقلب درانتخابات 88 که ازسوی دشمن مطرح شد یک ادعای دروغ وکذب است ویک تهمت بزرگ به نظام جمهوری اسلامی ایران بود گفت:  طرفداران میرحسین ادعای «تقلب» در انتخابات درایران رامطرح کردند  میرحسین موسوی شامگاه 22 خرداد، هنگامی که هنوز در بسیاری از شعب اخذ رای مردم در حال شرکت در انتخابات بودند در کنفرانسی مطبوعاتی که با پوشش گسترده رسانه‌های خارجی همراه بود، خود را پیروز انتخابات و رئیس‌جمهور منتخب نامید و به نهاد‌های مجری و ناظر انتخابات هشدار داد هر نتیجه دیگری نشان‌دهنده «تقلب» در انتخابات است!

وی همچنین در بیانیه‌ای رسمی از هوادارانش خواست آماده برگزاری جشن پیروزی شوند. هواداران نیز که به موسوی و کروبی گمان «راستی» می‌بردند و در ایام پیش از برگزاری انتخابات در ماراتن نفسگیر چند ماهه تبلیغات از کینه نامزد رقیب که رئیس‌جمهور کشور نیز بود- سیراب شده بودند این ادعا را پذیرفتند و اینگونه «اقلیت» ‌دچار «توهم اکثریت» شد و حوادثی تلخ شکل گرفت.

امام جمعه موقت بهاباد ۹ دی را روز تجدید میثاق امت با ولایت دانست و بر زنده نگه داشتن آن تاکید کرد و افزود: فتنه سال ۸۸ مانند سایر توطئه‌های دشمن نبود و طوری طراحی شده بود که خود آنها ذره‌ای در پیروزی خود شک نداشتند و معتقد بودند جمهوری اسلامی پایان سال ۸۸ را تجربه نخواهد کرد لذا باید این برنامه‌ها و توطئه‌های سال ۸۸ که دارای پیچیدگی‌های بسیاری بود به طور دقیق واکاوی و از آنها عبرت گرفته شود.

وی حرکت مردم در ۹ دی را حرکتی عمارگونه دانست که حقانیت نظام دینی و اصل مترقی ولایت فقیه را به همگان اثبات کرد، افزود: دشمنان در این ۴۳ سال سناریوها و توطئه های بسیاری را نوشتند اما موفق نشدند و ملت سرفراز ایران و حرکت انقلاب به سمت قله‌ها ادامه دارد.

این کارشناس مذهبی 9 دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز پیوند عاشورایی امام و امت خواند و افزود: 9 دی به یکی از فرصت‌های مهم برای اثبات ولایتمداری عوام و برخی خواص مبدل گشت تا اگر چه در عاشورای حسینی (ع) فیض حضور فراهم نشد اما در صحنه دفاع از همان انقلاب و آرمان های حسینی این ارادت به اثبات برسد.

وی با بیان اینکه اکنون با درایت رهبری معظم انقلاب اسلامی این سکان‌دار ناب و مردم همیشه در صحنه ایران، کشتی انقلاب اسلامی از کوره حوادثی همچون فتنه 88 به ساحل امن و نجات دست رسیده است اظهارداشت: حماسه 9 دی، در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار و عبرت آمیز است.

امام جمعه موقت بهاباد با تاکید براینکه تمام دشمنان جمع شدند تا چراغ انقلاب اسلامی را خاموش کنند اما با حماسه مردمی ۹دی، مشت محکمی بر دهان دشمن زده شد گفت: تمام دشمنان جمع شدند تا چراغ انقلاب اسلامی را خاموش کنند اما با حماسه مردمی ۹دی، مشت محکمی بر دهان دشمن زده شد به طوری‌که دشمن درد ناشی از این حماسه امت حزب‌الله را فراموش نکرده است و این حماسه مردمی برای همیشه در تاریخ انقلاب باقی خواهد ماند.

امام جمعه موقت بهاباد راه ‌اندازی فتنه ۸۸ با شعار تقلب را از جمله برنامه ‌ریزی‌های دشمن علیه نظام اسلامی دانست و گفت: با درایت و رهبری مقام معظم انقلاب و بصیرت مردم همیشه در صحنه این فتنه نیز مانند فتنه‌های دیگر دشمنان خنثی شد.

 

 

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دیماه شامگاه پنج شنبه با حضور فرماندار امام جمعه موقت مسئولین ادارات ونهادها خانواده های معظم شاهد بسیجیان و اقشارمختلف مردم ولایت مداربهابادبا سخنرانی خطیب توان حجت الاسلام محمد علی اخوان بهابادی درمسجدجامع بهاباد برگزارشد .

انتهای پیام/