زمان : 03 Dey 1400 - 16:58
شناسه : 170334
بازدید : 7862
تور چهل نفره اروپا تور چهل نفره اروپا زبان دراز هفته نامه آيينه يزد

شانس به علاوه یک عدد پارتی داشته باشی و سر سوزن دانش و زبان خارجکی هم بلد باشی صبح که بیدار شدی بادصبا خبر اجازه تحصیل در آن دانشگاه تولید مدیر جوان انقلابی به تو بدهد دیگر خیالت راحت باشد زیرا از دروازه خوشبختی و تامین آتیه عبور کردی دنیا و آخرتت آباد است حالا اگر رفیقت هم شد (رئیس تور مذاکرات رفع تحریم) دیگر بین خوشبخت‌ها هم سرآمد شدی به صورت هیاتی می‌روی «وین» دوتا پیشنهادِ توپ می‌دهی که امکان پذیرفتنش توسط طرف‌های مذاکره رفع تحریم (برجام سابق) گرچه محال باشد… قضیه حل است!!

ببین خوش شانس! هرگز به رفیقت ‌نگو اگر می‌دانی که پیشنهاد را نمی‌پذیرند چرا چهل نفره به اردوی دانشجویی «وین» برویم همین‌جا ایمیل می‌زنیم زیرا او به شانست شک می‌کند و می‌گوید برو «لیبرال غربزده» تو هم مثل اعضای تیم مذاکره قبلی هستی روش مذاکره قاطع جدید را زیر سوال می‌بری؟

فکرش بکن الان در عمرت فکرش هم می‌کردی در هتل شش ستاره فوق‌لاکچری «وین» بخوری و بخوابی صداوسیما و کیهان هم از مرکز توپخانه برای این فتح‌الفتوحت دست بزنند…

ببخشید می‌روم قرصم را بخورم دیر شده! کمی آرام شوم و کمتر هذیان بگویم با خودم حرف می‌زنم. بقیه ‌توصیف (شیوه نوین مذاکره خوش‌شانس‌های اروپاگرد) را بعداً تعریف می‌کنم…!!

زبان‌دراز

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/UOIwp