زمان : 22 Mehr 1400 - 11:03
شناسه : 168571
بازدید : 6107
کودکان نشانه های الهی نماد صداقت وبرکت زندگی جامعه هستند فرماندار بهاباد : کودکان نشانه های الهی نماد صداقت وبرکت زندگی جامعه هستند فرمانداربهاباد درآئین جشن ملی هفته کودک با بیان اینکه روزجهانی کودک، فرصت مناسبی است تا درباره نقشی که نسبت به این عزیزان داریم، بیندیشیم و استعدادهای بالقوه آنان را شکوفا سازیم گفت : کودکان نشانه های الهی، نماد صداقت و پاکی، پیام آور مهر و امید، برکت زندگی و سرمایه های جامعه هستند.

محمد مهدی خانی زاده بهابادی روزپنج شنبه درآئین جشن ملی هفته کودک که با حضور کودکان جسمی و حرکتی مرکز پویای بهاباد وجمعی ازمسئولان در محل سالن مجتمع فرهنگی هنری ملا عبدالله بهابادی برگزارشد درسخنانی با تبریک هفته کودک وبا بیان اینکه معلولیت محدودیت نیست و نباید معلولین را از سایر افراد جامعه تفکیک کرد اظهارکرد:معلولین انسانهایی هستند مثل سایر افراد دیگر فقط کمی از نظر جسمی متفاوت هستند ولی باید به آنها فرصت داد و آنها را باور کرد و خود معلولان هم باید به این نقطه برسند که معلولیت محدودیت نیست .

فرماندار بهاباد با بیان اینکه هفته ملی کودک فرصت یگانه‌ای برای طرح و شناسایی مسائل کودکان به مثابه مهم‌ترین سرمایه‌های ایران اسلامی است افزود : باید به حقوق کودکان خود بسیار توجه کنیم و آنها را برای اداره فردای کشور تربیت کنیم. کودکان امید فردای خانواده و جامعه هستند و از این رو باید در تربیت آنان برای ایفای این نقش مهم توجه ویژه صورت گیرد.

وی با تاکید براینکه کودکان به عنوان آینده‌سازان فردا در حقیقت سرمایه‌های اصلی جامعه هستند که علاوه بر اینکه در آینده کشور تاثیرگذار هستند در جامعه و بالاخص خانواده نیز منشا شور و نشاط و زیبایی زندگی‌اندافزود: کودکان به عنوان آینده‌سازان فردا در حقیقت سرمایه‌های اصلی جامعه هستندوباید به همه آنها بهاداده شود .

این مقام مسئول تصریح کرد:روز جهانی کودک بهانه‌ای برای فهم دنیای کودکان است؛ برای ورود به این جهان باید آگاهی‌های خود را فراموش کرد و با ناآگاهی‌های کودکان همراه شد.

 خانی زاده با بیان اینکه باید بدانیم روز کودک فقط یک جشنواره نیست، بلکه این مناسبت، فرصتی برای ساختن جهانی شایسته برای کودکان است گفت : روز جهانی کودک؛ فرصتی برای ساختن جهانی درخور کودکان است .

فرمانداربهاباد درپایان با اشاره به اینکه معلوليت يك آزمايش الهي است و افراد معلول و خانواده هايشان به سبب تحمل رنج ها و مصائب مرتبط با معلوليت از جايگاه و امتياز ويژه اي نزد خدا برخوردارند افزود: خدمت به افراد داراي معلوليت نوعي عبادت و توفيق الهي محسوب مي شود.

درپایان به کودکان شرکت کننده در جشن روز کودک هدایائی به رسم یاد بود به آنان اهدا شد .

جشن ملی هفته کودک با حضور فرماندار ، معاون سیاسی امنیتی فرماندار ، نایب رئیس شورای شهر ،رئیس اداره بهزیستی وآموزش وپرورش وجمعی ازمسئولان ومعلولان جسمی حرکتی و خانواده هایشان درسالن مجتمع فرهنگی هنری ملا عبدالله بهابادی همراه با اجرای برنامه های شاد هنری برگزارشد.

مراسم این جشن با شکوه باهمت مرکز توانبخشی پویا ، اداره بهزیستی بنیاد علوی و کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بهاباد برگزارشد.

انتهای پیام/