زمان : 12 Mehr 1400 - 23:49
شناسه : 168382
بازدید : 9573
بگذارید بسم ا.. بگوید... بعد قضاوت کنید! بعد از گمانه زنی های مختلف بالاخره قرعه بنام یک جوان خوشفکر وانقلابی افتاد بگذارید بسم ا.. بگوید... بعد قضاوت کنید!

اما و اگرهای انتخاب استاندار یزد با اعلام رسمی آقای دکتر فاطمی  بعنوان استاندار یزد پایان یافت.

خیلی ها حتی  فکرش را هم نمیکردند که از بین آن همه اعوان وانصارو  سیاسیون پر آوازه و البته مدیر و مدبر در استان، چنین گزینه ای از جلسه هیات دولت بیرون بیاید.

سیل انتقادها و چون وچراها آغاز شد.همه تعبیر وتفسیرها را کنار هم بچینیم یک مساله مغفول مانده و آنهم اینکه هنوز نه مَشکی دریده و نه آبی ریخته! هنوز مدیری عزلی نشده و انتصابی صورت نگرفته...پس دلیل اینهمه دلسوزی ها چیست؟!.چرا همه نگران هستند که اگر استاندار فلان تصمیمی بگیرد یا نیروهای جوان را بر سر کار بیاورد قرار است  اوضاع بهم بریزد...

خطاب من به منتقدینی است که در  لفافه میخواهند ثابت کنند دکتر فاطمی از خود اختیاری ندارد وقرار است عده ای سیاسیون در پشت پرده به او دیکته کنند که چگونه عمل کند.یا اینکه بر این عقیده اند موعد سهم خواهی های جناحی ست و استاندار قرار است دوستان ورفقای دیرینه اش یا حامیان انتخاباتی اش برای مجلس را بر صندلی های ریاست بنشاند!.........عقل سلیم حکم میکند اینگونه نخواهد بود..

  مهران را از زمان های دور میشناسم! و امیدوارم همانگونه مصمم وانقلابی و با اراده قوی باقی مانده باشد. مهمترین شاخصه اخلاقی او را در این سالها" صداقت " میدانم.تجربیات مدیریتی خوب او هم در سالهای گذشته چاشنی این صفات کنید تا یک فرد لایق برای این پُست خطیر در دارالعباده تداعی شود.

     هر چند مشورت واستفاده از نظرات بزرگان و آنان که تجربه در وادی مدیریت و سیاست دارند از اهم واجبات در این شرایط است اما بعد از حدود 5 دهه از انقلاب،مجالی برای نیروهای خوش فکرو جوان بوجود آمده است....بجای بیم و نگرانی بیاییم امید و همدلی را برای آینده استان تصویر کنیم.نگوییم قرار است با این انتخاب فلان وبهمان شود.!بیاییم همفکری و یاری کنیم تا بهترین تصمیمات گرفته شود.حالا دیگر زمان انتقاد نیست.وقت آن است به رشد و پیشرفت یزد بیاندیشیم.

       مطمئن باشید دکتر فاطمی میتواند تحول ایجاد کند.دست یاری ما را می طلبد پس صادقانه همراهی کنیم.بگذاریم بسم ا... را بگوید بعد در مورد رفتارهایش قضاوت کنیم! هنوز املایی نوشته نشده که بخواهیم  از آن غلط بگیریم!

قضاوت و پیش‌داوری درباره یک شخص،مشخص نمی‌کنداو کیست؛ مشخص می‌کند شما کیستید...!

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا.