زمان : 10 Mordad 1400 - 16:12
شناسه : 167163
بازدید : 6428
مشارکت 410 میلیون تومانی نیکوکاران اردکانی در طرح ذبح قربانی در دهه امامت و ولایت و در روز عید قربان انجام شد مشارکت 410 میلیون تومانی نیکوکاران اردکانی در طرح ذبح قربانی مردم نیکوکار اردکان در دهه امامت و ولایت و در روز عید قربان با 410 میلیون تومان به‌صورت نقد و کالا در طرح ذبح قربانی مشارکت کردند.

مردم نیکوکار اردکان در دهه امامت و ولایت و در روز عید قربان با 410 میلیون تومان به‌صورت نقد و کالا در طرح ذبح قربانی مشارکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جواد شهبازی، رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان با تشکر از اعتماد و مشارکت مردم نیکوکار اردکان در طرح ذبح قربانی گفت: مردم نیکوکار اردکان در دهه امامت و ولایت و در روز عید قربان با 410 میلیون تومان به‌صورت نقد و کالا در طرح ذبح قربانی مشارکت کردند.

وی افزود: طی این مدت باهمت مراکز نیکوکاری، همدلی مساجد، ارگان‌ها وادارات و مردم خیر و نیکوکار اردکان 174 میلیون تومان کمک نقدی و 1525 کیلوگرم گوشت گرم دریافت و بین نیازمندان توزیع شد.

شهبازی با قدردانی از حمایت‌ها و همکاری حجت‌الاسلام شاکر، امام‌جمعه اردکان و مسئولان همدل شهرستان بیان کرد: با استفاده از تجربه سال گذشته در طرح ذبح ابراهیمی و همکاری و همدلی مساجد در طرح هر مسجد یک قربانی و مشارکت ارگان‌ها و نهادها و همت مردم خیر و نیکوکار اردکان درمجموع 2933 کیلوگرم گوشت گرم تهیه و بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان با اشاره به نقش بی‌بدیل مراکز نیکوکاری محلات در دریافت نذورات و توزیع در بین نیازمندان گفت: راه‌اندازی مراکز نیکوکاری و همدلی مراکز با مساجد محله و ایجاد اعتمادی که مراکز نیکوکاری در شناسایی و دستگیری نیازمندان محلات داشته‌اند، باعث رشد مشارکت در قربانی امسال بود.

وی ادامه داد: مراکز نیکوکاری محلات با محوریت مساجد در شهرستان اردکان تأسیس‌شده است، این مراکز به‌عنوان بازوهای کمیته امداد در شناسایی نیازمندان محله، ارتباط با خیران و استفاده از ظرفیت‌های محله حمایت و دستگیری از نیازمندان را بر عهده‌دارند.

انتهای پیام