زمان : 09 Mordad 1400 - 22:36
شناسه : 167162
بازدید : 4375
بهره گیری از سیره رضوی زمینه ساز تحقق سبک زندگی اسلامی است مدیر دفتر آستان قدس رضوی یزد بهره گیری از سیره رضوی زمینه ساز تحقق سبک زندگی اسلامی است مدیر دفتر آستان قدس رضوی دریزد با تاکید براینکه بهره گیری از سیره رضوی زمینه ساز تحقق سبک زندگی اسلامی است، گفت : باید تدبر و تفکر ارزنده ای در سیره زندگانی این امام بزرگوار و ائمه اطهار(ع) داشته و بتوانیم برنامه های خود را بر مسیر بندگی اهل بیت و معصومین(ع) قرار دهیم.

محمد حسین رحیمی نسب روز شنبه در همایش  خادمیاران رضوی بهاباد تحت عنوان قرار هشتم با تبریک عید غدیر خم و دهه امامت وولایت  وبا بیان اینکه خادمیاران داوطبانه در تمام فعالیت های فرهنگی، عمرانی و خدماتی و کمک به مردم فعالیت دارند اظهارداشت : سیره رضوی و تعالیم امام رضایی به عنوان مسیر روشن باید همواره مد نظر مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی تصریح کرد : باید فرهنگ رضوی را در همه ابعاد و زوایای آن در جامعه نهادینه کرده و گسترش دهیم و راه و روش زندگی خود را از اهل بیت اقتباس کرده و روش و سبک زندگی را از این مکتب بیاموزیم.

محمد حسین رحیمی نسب با بیان اینکه تمسک به سیره نورانی اهل بیت و معصومین (علیهم السلام) زندگی انسان را در مسیر تعالی و سعادت قرار می دهد، ادامه داد: ائمه اطهار (علیهم السلام) به عنوان سرمایه های گرانقدر معنوی هستند که باید از سیره گرانقدر آنان بهره برداری خوب و شایسته ای صورت گیرد.

وی از توزیع 35 هزار پرس غذای گرم درروز عید غدیر دریزد خبرداد و گفت : درروز عید غدیر خم با کمک خیرین و خادمیاران رضوی استان تعداد 35 هزار پرس غذای گرم طبخ وبین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا دراستان یزد توزیع شد .

رحیمی نسب بابیان اینکه هشت هزار و ۵۰۰ نفر از آقایان و بانوان با شرکت در دوره‌های آموزشی و گزینش به عنوان خادمیاران امام رضا (ع)  در سطح استان یزد فعالیت دارند افزود :همچنین درسطح استان بیش از ۸۰ کانون آستان قدس فعالیت دارند که با عضویت مردم به خصوص جوانان مومن و انقلابی برای ارایه خدمات به اقشار مختلف مردم فعالانه مشارکت دارند.

مدیر دفتر آستان قدس رضوی یزد با بیان اینکه اولویت های دفاتر آستان قدس رضوی، فعالیت‌های فرهنگی و توسعه سیره رضوی است و تلاش ما بر این است تا کمبودها در این زمینه جبران شود افزود : امروزه اگر سبک زندگی رضوی بین مردم کمرنگ است نشان دهنده عدم انتقال مناسب این فرهنگ و ظرفیت‌های آن به نسل جوان است.

همایش خادم یاران رضوی بهاباد با عنوان قرار هشتم با حضور مدیر دفتر آستان قدس رضوی یزد ، امام جمعه موقت ، و جمعی از مسئولان و خادمیاران رضوی  با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری درمجموعه فرهنگی بیت الرضای بهاباد برگزارشد .

گفتنی  است در شهرستان بهاباد 450 خادمیاررضوی بانوان وبرادران وجوددارد .

انتهای پیام /