زمان : 06 Mordad 1400 - 12:07
شناسه : 167107
بازدید : 3717
ذبح 2800 رأس گوسفند با مشارکت خیران یزدی برای کمک به نیازمندان معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد اعلام کرد: ذبح 2800 رأس گوسفند با مشارکت خیران یزدی برای کمک به نیازمندان طبق آمار اولیه 2800 رأس گوسفند با مشارکت مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد در قالب طرح "نذر قربانی، ذبح ابراهیمی" تهیه و در روز عید سعید قربان پس از ذبح و بسته‌بندی با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در بین نیازمندان توزیع شد.

طبق آمار اولیه 2800 رأس گوسفند با مشارکت مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد در قالب طرح "نذر قربانی، ذبح ابراهیمی" تهیه و در روز عید سعید قربان پس از ذبح و بسته‌بندی با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، غلامرضا مشعل چی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه هم‌زمان با عید قربان ۴۳۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در سطح شهر، قربانگاه‌ها، مراکز نیکوکاری و مساجد نذورات و قربانی نیکوکاران را دریافت کردند، گفت: طبق آمار اولیه، مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد در روز عید سعید قربان با مشارکت در طرح "نذر قربانی، ذبح ابراهیمی" شش میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا کردند.

وی افزود: مردم نوع‌دوست همواره در انجام امور خیر و سنت‌های حسنه الهی پیشگام هستند و علی‌رغم شرایط موجود در جامعه، حضور چشمگیری در طرح نذر قربانی، ذبح ابراهیمی در قالب پویش مردمی "#نذر_من" داشتند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: این نهاد در روز عید سعید غدیر خم نیز با همکاری مراکز نیکوکاری و مشارکت مردم خیراندیش استان یزد نسبت به طبخ و توزیع غذای گرم و توزیع بسته معیشتی در بین مددجویان تحت حمایت در قالب طرح "اطعام علوی" اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: مردم نیکوکار استان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری# ۸۸۷۷*تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خیر شرکت کنند، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان نیز آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی نیکوکاران در قالب طرح "اطعام علوی" هستند.

 انتهای پیام