زمان : 17 Tir 1400 - 16:31
شناسه : 166823
بازدید : 5460
سارقان طلا و جواهر در اردکان دستگیر شدند فرمانده انتظامی استان یزد: سارقان طلا و جواهر در اردکان دستگیر شدند دو سارق حرفه‌ای طلا و جواهر منازل در یزد دستگیر شدند.

به گزارش یزدفردا: فرمانده انتظامی استان یزد گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت طلا و جواهر از منازل مسکونی و اعلام شکایت مالباختگان، بررسی موضوع با تشکیل پرونده‌های جداگانه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اردکان قرار گرفت.

سردار بهدانی فرد افزود: ماموران پلیس با انجام بررسی‌های گسترده و تحقیقات محلی ردپای ۲ سارق سابقه دار را در خصوص این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره انجام بازجویی‌های تخصصی گفت: متهمان در مواجهه با مدارک و مستندات قانونی پلیس لب به سخن گشوده و به ۴ فقره سرقت طلا و جواهر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

سردار بهدانی فرد در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در ارتقای امنیت استان یزد افزود: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که هنگام مسافرت از نگهداری طلا، وجه نقد و همچنین اموال و اشیاء قیمتی و با ارزش در منزل خودداری کنند.